המסע הארמני Armenian Journey

המסע הארמני Armenian Journey

Comments

ראשית בגלל יוליה כסלו המקסימה והנהדרת שהייתה אחת מאיתנו נעימה ומחכימה שופעת הסברים וידע והנעימה לנו את השבוע הזה באופן מיוחד ביותר, שנית בגלל התכנים של המסע והחשיבה על כל פרט ופרט, ובגלל יופיה של הארץ המדהימה הזו ואנשיה. עבורי ארמניה הייתה נפלאה מעל ומעבר למצופה, והמסע מהנה מעשיר ומרתק. מומלץ בחום!!!!
תודה רבה למדריכה המהממת Julia Kislev על טיול קסום ואגדי בארמניה!❤️ נופים מרהיבים, סיפורים מרתקים, יחס אישי. אני ובתי נהנינו מאוד. מומלץ בחום לכל המשפחה!
...😃 נמאס להמליץ על יוליה ועל הטיול שעשיתי בקבוצה של "טיולים ואגדות" במהלך פסח. כל הזמן. מזמן לא היתה לי חוויה מתקנת כזו של טיולים מאורגנים. גם שהייתי בעצמי מדריך (כ- 10 שנים בטיולים רבים בחו"ל). השבחים הם מרמת ההדרכה (בטח יוליה מצוברחת על כך שלא הספיקה את הכל...), ממלווה הקבוצה המקומי, הנהג, רמת בתי המלון (חוץ מג'ומרי הצפוף ביותר), האוכל בבתי המלון ובמקומות בהם התארחנו ו... ההקפדה על הפרטים הקטנים. בנוסף, אני חייב לציין לטובה את האופרציה של הטיול (של חב' טיולים ואגדות) שאפשרה לטיול לתקתק. נ.ב. אחת הסיבות העיקריות שהפסקתי להדריך היה התפקוד הגרוע של האופרציה בחברה שעבדתי בה. אני מקווה שכך קורה (התשלובת שציינתי קודם) בשאר הטיולים של "טיולים ואגדות" בחו"ל.
המדריכה יוליה מעולה ומר טעית ,בתי המלון טובים נהג בשם אררט מקצועי וכל האופציה פעולה ללא דופי. ארמניה ,מדינה מעניינת ויפה עדין בשלבי פיתוח
Армения, красавица, с замечательными людьми и такими красотами, люблю тебя, но, к сожалению, пока не могу приехать! Рекомендую всем!

סיורים פרטיים בארמניה Privet Tours to Armenia -סיורים פרטיים בארמניה- לקבוצות קטנות בהתאמה אישית. ייעוץ ותמיכה למטיילים עצמאיים. הזדמנות לחוות את ארמניה מבפנים, להכיר אנשים ואירועים מקומיים, להרגיש יותר אורח ופחות תייר. שפות: עברית, רוסית, אנגלית Privet Tours to Armenia For small groups with individual program.

Advice and support for independent travelers. Chance to discover Armenia from inside to meet local People and Activities to feel more Guest and Less tourist

מי זוכר היום את הספר הזה? פעם הוא היה ספר חובה ליהודי פלסטינה ואחר כך לישראלים ואז נדמה שנשכח קצת. היום יש תזכורת חיה למתואר ברומן האגדי של ורפל על הגבורה הארמנית, על הרוע האנושי ועל שתיקת העולם. פעם כולם בארץ הכירו את הסיפור, הזדהו, קיבלו השראה. היום ישראלים רבים עדיין זוכרים אבל ההנהגה הישראלית מצידה נותנת יד לאותו הרוע האנושי, כן ככה יצא. ישראלים רבים, כמו בוודאי הארמנים, שואלים איך התכן שמדינת ישראל לא הכירה עדיין בשואת הארמנים? נו, מה לעשות, קודם בגלל הקרבה לברית המועצות, שלאורך כל ההסטוריה שלה השתיקה את הנושא, אחר כך בגלל טורקיה, שתמיד התנגדה להגדרה "ג'נוסייד" ועד היום מנסה להסביר את הפשע ב"סיבות" נורא מוצדקות תוך כדי האשמת הקורבן גסה, היום זה גם בגלל היחסים עם אזרביג'ן המבוססים על הנפט הכספי וריגול נגד איראן שכנתה. כל כך הרבה סיבות ותרוצים, אבל ארמנים נהרגים היום בנשק ישראלי שנמצא בידי צבא האזרי שמנוהל בתחלס על ידי טורקיה ומשתמש בשכירי חרב ג'יהדיסטים. עובדה.
ובינתיים האנשים של ארצאך כבר 40 ימים נלחמים על זכותם לחיות בארצם.

Levon Arshakyan

Лика Захарян שרה מתוך המרתף בסטפנקרט שם היא מנסה לשמור על חייה בהפצצות האזריות שלא נגמרות כבר שלוש שבועות, גם אחרי הכרזות על הפסקת אש הומניתרית.

#recognizeartsakh

Լիկան Արցախում է, ամեն երեկո երգում է նկուղում։ Օրեր առաջ, երբ միացա մեր հողը պաշտպանող ջոկատներին, խոստացա նրան, որ կվերադառնամ ու կնկարեմ այս երգը՝ we are the world։ Շատ եմ սիրում այն։ Խոստումս կատարեցի, վաղը նորից վերադառնում եմ մեր կարևոր գործին։
Երբ այս ամենն ավարտվի, դեռ շատ երգեր երգես, ու կնկարեմ։
Իսկ դուք հանգիստ եղեք, որովհետև մենք #հաղթելուենք։
Lika Zakaryan

youtube.com

ישראלים למען ארמניה וארצאך

חברים וחברות בישראל!
אני יודעת שיש לכם הרבה בעיות אחרות עם הממשלה הישראלית הנוכחית אבל אני רוצה שתוסיפו לרשימה הזאת עוד פשע שנעשה בשמכם - עיסקאות מכירת נשק לאזרבייג'אן שנמשכות גם תוך כדי מתקפה האזרית נגד ארצאך (נגורנו-קרבאך) וארמניה.
מכירה והספקה של נשק לצד התוקף בזמן הלחימה זה מעשה מגונה ולא רק סתם ככה מבחינה מוסרית אלא גם מבחינת המוסכמות הבינלאומיות של האו"מ. ואני מדברת על נשק כבד ביותר וסוגים בכלל לא מקובלים כמו פצצות מצרר.
ממש עכשיו, גם בזמן הפסקת אש הומניטרית שנכנסה לתוקף אתמול, פצצות ישראליות נופלות על ערי ארצאך ומטוסים במסווה של הספקה הומניטרית מביאים עוד מנות של מוות לתוקפים האזרים, אשר מוסתים ומחוזקים על ידי ארדוהן שבין היתר מארגן עבורם שכירי חרב מסורייה ומקומות אחרים.
אז כשאתם יוצאים להפגנות תוסיפו על השלטים שלכם גם מילה על ארמניה וארצאך, תזכרו עוד סיבה להלחם בפושעים מבלפור!
עם כל הנשק המשוחלל הזה את הארמנים אי אפשר יהיה לנצח במלחמה הזאת, הצדק איתם, הם נלחמים על הבית ועל המולדת, הם נחושים וחזקים, אבל כל פצצה וכל מזלט נוספים הם סבל מיותר לעולם הזה, עוד יום של מלחמה מיותרת שמטרה האמיתית היחידה שלה זאת השרדות פוליטית של רודנים שפלים. הם לא יינצחו וישראל רק תשאר עם כתם גדול שהיא לא תצליח להצדיק לעולם. אל תתנו לזה יד!
#peaceforall

Malyan Theatre

אתמול תיאטרון על שם מאליאן ירוואני היה אמור לפתוח את העונה אחרי חודשים ארוכים של סגר קורונה. מלחמה שינתה את התוכניות אבל ההצגה בכל זאת התקיימה. תיאטרון נפתח בשביל הילדים של ארצאך שהועברו למרכז הרחק מההפצצות והקרבות. אחרי ההצגה הצופים פצחו ההצגה משלהם.
Malyan Theatre

Անմոռանալի օր, անմոռանալի երեխաներ և անմոռանալի հույզեր...
Պարզ է, չէ՞՝ #ՀԱՂԹԵԼՈՒԵՆՔ

Շնորհակալություն Hermine Stepanyan -ին օրն ավելի լիացնելու համար։ Շնորհակալություն այն մարդկանց, ովքեր կարողացան շատ արագ խաղալիքներ հավաքել։

atzuma.co.il

עצומה - דורשים הקפאה מיידית של אספקת נשק לאזרביג'אן

חתמו והפיצו בבקשה!
אני לא יודעת עד כמה לנו, כאזרחי מדינת ישראל, יש בכלל מילה עדיין בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אבל אנחנו חייבים לנסות, לפחות לטובת המצפון שלנו.
אני רואה בהתרגשות מכאן, מארמניה, את המחאה החברתית המדהימה והעצומת המימדים שלא פוסקת למרות כל הניסיונות של השלטון הפושע להלחם בה ואני בטוחה שבסופו של דבר היא תנצח.
בטוחה שישראל תהפוך לארץ נאורה וצודקת, ארץ אוהבת יושביה, כפי שהיא אמורה להיות.
ועד אז - הנה קבלו עוד פשע לרשימה הארוכה של מעשי המושחתים שאיבדו כבר כל קשר למציאות ברדיפת בצע ושליטה.
מכירת הנשק המתקדם תוצרת ישראל לאזרביג'אן, אשר לפני שבוע תקפה את נגורנו-קרבאך וארמניה ומשתמשת בנשק הזה גם נגד מטרות אזרחיות.
עיסקאות נשק מהסוג הזה נוגדות סעיפים רבים של ההמנה הבינלאומית של האו"מ בעיניין מכירות נשק משנת 2000, מי שרוצה בקלות יכול למצוא את הטקסט ברשת ולראות בעצמו, בעניין זה אני לא ארחיב.
אני רק אציין שהמלחמה המשתוללת בקווקז כבר שבוע ביוזמת הרודנות האזרית של אלייב והתומכו הגדול הרדואן, שרוסיה הנשלטת בידי פוטין לא ממהרת להפעיל לחץ כדי להפסיק את המתקפות, למרות היותה כביכול בעלת הברית של ארמניה - היא גם מלחמה נגד הדמוקרטיה הארמנית הצעירה שהעם הארמני בחר והצליח לממש בעיקבות המחאה הגדולה של 2018.
השלטון הארמני החדש שהוא הבחירה האמיתית והחד משמעית של העם הארמני עומד כמו עצם בגרון לרודנים הסובבים את הארץ הקטנה והמלאת הכבוד העצמי הזאת. הרודן אלייב ממש לא התבייש לציין את זה למשל ברעיון שלו לרשת אל ג'זורה כאשר אמר שהיה לו הרבה יותר נוח לדבר ולתקשר עם השלטונות הארמנים הקודמים. ב30 השנים האחרונות שלטו בארמניה מריונטות של רוסיה ומעניין למה לא הגיעיו לפתרון הסכסוך בכל השנים האלה אם הייתה להם תקשורת כה טובה עם השלטונות האזרים...
חברות וחברים, #אלתעמדובצד !
#peacetoarmenia

לכבוד שר הביטחון רא"ל במיל' בני גנץ

אנו דורשים הקפאה מיידית של אספקת הנשק הישראלי לאזרבייג'ין!

נשק זה משמש לא להגנתה של אזרבייג'ן אלא ליבון הלחימה מול ארמניה לטובת האינטרס האישי של מממן המלחמה, נשיא תורכיה, ארדואן!


בשעות אלו הנשק שלנו משמיד כפרים, הורג אימהות, אבות ובנים ומסייע למתקפה של לוחמי האיסלאם הקיצוני שהועברו ע"י תורכיה מסוריה לחזיתות של קרבאך.

אספקת נשק התקפי לאזרבייג'ן היום אינה דומה לרכבת האווירית שהצילה את ישראל במלחמת יום הכיפורים – היא דומה לאספקת נשק לכוחות הערבים הצרים על ירושלים במלחמת העצמאות בכדי לרצוח את תושביה!

To the Hon. Defense Minister of Israel General Benny Gantz,

,We demand an immediate freeze on the supply of Israeli weapons to Azerbaijan! This modern weaponry is used not for the sake of the Azeri defense but rather as an inflammation of fighting against the Armenian people, serving personal interests of !the war funder, the Turkish president Rajep Erdogan

During these hours, our weapons destroy villages, kill mothers,

fathers, sons and facilitate an attack by extremist Islamist fighters carried by Turkey from Syria to the front lines of Karabakh.

The supply of offensive weapons to Azerbaijan today is unlike the airlift that saved Israel in the Yom Kippur War – it is similar to supplying arms to the German invasion to Poland.

https://www.atzuma.co.il/freezingweaponsale?fbclid=IwAR0mz8-59OsGsZCOug1fKFGshzioHShYzbKShyODIetAbu8BoVIQBZrMgcA

atzuma.co.il לכבוד שר הביטחון ראל במיל' בני גנץ אנו דורשים הקפאה מיידית של אספקת הנשק הישראלי לאזרבייג'ין!  נשק זה משמש לא להגנתה של אזרבייג'ן אלא ליבון הלחימה מול ארמניה לטובת הא....

ישראלים למען ארמניה!
מי אם לא ישראלים יכולים להבין ולהביע סולידריות?
#peaceforarmenia #שלוםלארמניה #stopwar #stoprazeriagression

עכשיו זה כבר ברור.
זה לא אירוע ולא תקרית.
ארמניה וארצאך במלחמה והיא לבדה מול המתקפה המאסיבית ביותר של הכוחות הגדולים ממנה בהרבה. העולם שותק. כנראה שוקל האם לריב עם ארדוהן או לתת לארמניה להפוך לעוד סוריה אחת על המפה.
ומה עם ישראל?
ישראל מציידת בנשק משוכלל את הצבא התוקפני של משטר הרודן אלייב האזרי.
עד סוף מלחמה הדף הזה יהפוך לפוליטי ואחר כך נחזור לטיולים, כי אי אפשר לעמוד בצד!
#armenia #stopwar #stopazeriagression #אלתעמדובצד #ישראל_תומכת_טרור

לאוהבי "האותנטי" ו"הלא מתוייר" זה מקום חובה בירוואן! שוק פשפשים עממי אמיתי נפתח כל שבת וראשון לרגלי אצטדיון הרזדן. מלבד החוויה תמצאו כאן פריטים ממש שווים במחירים שלא נעים להתמקח עליהם עם המוכרים.
.
.
.
.
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט #לבקרבארמניה
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat #visitarmenia

היום, 21 בספטמבר, חוגגים בארמניה את יום העצמאות ה-39.
בשנת 1991 זכתה ארמניה להחזיר את רבונותה, לראשונה מאז טטרו-מונגולים חיסלו את השרידים האחרונים של ממלכות ארמניות אי שם במאה ה-15, ולחזור אל מפת העולם, הפעם, כרפובליקה ארמנית.
בכל השנים שחיו ארמנים תחת שלטונות זרים שונים או היו פזורים ברחבי העולם הם הצליחו לשמור על זהותם, הלאומית והתרבותית, התעקשו להאמין שיום אחד הם יעשות את ארמניה גדולה שוב.
אותה העקשנות הארמנית האופיינית כנראה גרמה להם לא להרפות מהלחם בשלטון המושכת עד עמקי נשמתו שקם כאן אחרי התפרקות ברית המועצות ובשנת 2018 הם הצליחו להחליפו בהנהגה חדשה שצמחה מתוך השנים של המחאות העממיות, מה שהיה עבור האזרחים לא פחות מעוד יום עצמאות קטן אחד.
ברכות לעם הארמני ואיחולי הצלחה בדרך שעדיין ארוכה ומלאת אתגרים!

בצילומים: תמונות ממחאת האביב 2018 בארמניה.

#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט #לבקרבארמניה
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat #visitarmenia

🍎שנה טוב, קלה ומאושרת לכל בית ישראל!🍏
Gardman Tour Armenia

ארמניה היא מדינה קטנה של שלוש מיליון תושבים בסך הכל. העיר הגדולה היחידה היא הבירה ירוואן עם מיליון תושבים.
גיומרי היא העיר השנייה בגודלה עם מאה חמישים אלף תושבים בסך הכל.
העיר התחילה לצמוח כאן מתוך יישוב קטן לפני מאתיים שנים אחרי שנבנה כאן בסיס של הצבא הרוסי. מאז הבסיס החליף בעלים שלוש פעמים - הרוסיה הצארית, ברית המועצות ועכשיו הרפובליקה הרוסית. רוסים שומרים על ארמניה וארמניה בתמורה מאפשרת לרוסים נוכחות בקווקז, זה הדיל.
כשמטיילים בגיומרי מרגישים את העבר שמתערבב עם ההווה בכבוד הדדי וביחד הם רוקמים עתיד שמאוד שונה מזה שצומח מתוך שכחת העבר.
.
.
.
.
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט #לבקרבארמניה
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat #visitarmenia

לא לא! זה לא עב"מ שנחת בירוואן!
המבנה המרשים של המרכז הספורת והקונצרטים על שם קארן דימירצ'אן הוא אחת הדוגמאות המצוינות של ארכיטקטורה ארמנית מודרניסטית.
בתקופת ברית המועצות הרפובליקה ארמנית נהנתה מחופש יחסי ומשגשוג כלכלי. זה איפשר לארכטקטים ארמנים לממש פרויקטים שאפתניים וחדשניים רבים שלא היו יכולים לקום במקומות אחרים ושעד היום מושכים אוהבי ארכיטקטורה מרחבי העולם לבקר בארמניה. לצערי לא כל היצירות שמורות היטב ואפילו יש כמה שנהרסו אחרי נפילת ברית המועצות. המרכז קארן דימירצ'אן שנבנה ב1983 ויכול להכיל 12000 צופים, עד היום פועל בהצלחה לטובת התושבים, הוא דוגמה של יחס מכבד אל הנכס התרבותי ולשימור מוצלח.
.
.
.
.
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט #לבקרבארמניה
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat #visitarmenia @ Yerevan, Armenia

Artsakh Travel

ארצאך, הידוע אצלינו בשם נגורנו-קרבאך.

Բացահայտի՛ր Արցախի անկրկնելի բնությունը. սկսի՛ր պլանավորել ճամփորդությունդ 🙂

www.artsakh.travel | Արցախ մուտք գործելու պայմաններին կարող եք ծանոթանալ այստեղ՝ bit.ly/3kQLEkf

#ԵկԱրցախ #DiscoverArtsakh #Artsakh

ארמניה ❤

Երբ հրաժեշտ ես տալիս ասֆալտապատ ճանապարհին ու բռնում ես Մայրավանքից Ծաղկունյաց լեռներ տանող ուղին, մի պահ թվում է, թե մոլորվել ես. սաղարթախիտ անտառներ ու լեռան եզրով ձգվող նեղ արահետներ, որ, կարծես, վերջ չունեն: Բայց երբեմն պետք է մոլորվել նոր ուղիներ բացահայտելու համար: Իսկ երբ Ծաղկունյաց լեռան բարձունքից ցած ես նայում, թվում է ամբողջ Հայաստանն ես տեսնում ափիդ մեջ:

Ծաղկունյաց լեռներում ջիպային տուրի մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ հղումով՝ https://bit.ly/2PMBbbl կամ զանգահարեք մեզ՝ (010)545353:

#բացահայտեքՀայաստանը #ջիպայինտուրեր #տուրերփոքրխմբերիհամար #ընտանեկանտուրեր #GardmanTour #offroadtoursinArmenia

11 באוגוסט הוא ראש השנה הארמני הקדום!

-- 🇫🇷👇
Today is a day to celebrate🥂
...August 11 means NAVASARD is here!

⌛Back in history, pagan Armenians considered this very day as the first day of the New Year.

🏛Perceived as one of the biggest holidays in Ancient Armenia, this was a major occasion for a good celebration with the whole family gathered around the table. Games were played, prayers said, and some quality moments well spent!
🍞It is believed that on this day Armenians would dedicate bread to the gods as a sacred offering so that their upcoming year turns fertile and wholesome.
🍇In fact, they had chosen the sunny month of August to kick off the new year, given that it symbolizes prosperity, abundance, and good harvest.

Happy Navasard to all ~

----
NAVASARD… ce mot vous semble familier?🍷
Eh bien, aujourd'hui est un jour à célébrer!

⌛De retour dans l'histoire, les Arméniens païens considéraient ce jour même du 11 août comme le premier jour de la nouvelle année.

🏛Perçue comme l'une des plus grandes célébrations de l'Arménie ancienne, cette journée a été une occasion majeure pour une bonne fête en famille réunie autour de la table. Des jeux ont été joués, des prières dites et des moments de qualité bien profités!
🍞On pense qu'en ce jour, les Arméniens consacraient du pain aux dieux comme offrande sacrée afin que leur année à venir devienne fertile et saine.
🍇En fait, ils avaient choisi le mois ensoleillé d'août pour lancer la nouvelle année, car il symbolise la prospérité, l'abondance et la bonne récolte.
----

🖼 credits : Autumn Still Life: Ripe Fruit, 1961
-- Martiros Saryan

מה הבעיה, קחי מונית! 😉😁😎😂
מבלות ונהנות בטאטב! זכרונות של הקיץ 2019... בקרוב חוזרים #לבקרבארמניה #visitarmenia
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat

Gardman Tour Armenia

#visitarmenia ❤ #comingsoon ❤

10 վայրկյան մեր մեկօրյա ճամփորդությունից

הכנה של לחם ארמני מסורתי - לבאש - נכלל ברשימת המורשת הלא חומרית של התרבות העולמית ובצדק ❤👐🤗

#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום #אוהביםלטייל #קווקאז #לראותעולם #טבע #טיול #יירוואן #מסעאחר #תרבות #אוכל #יין #אררט
#armenia #armenianjourney #traveling #lovetravel #advanture #nature #yerevan #travel #traveler #caucasus #ararat

אבני המנזר גהארד. זיכרון של אלף שנה ושנה עוטף בקרירות. הזמן נשאר בחוץ.
#ארמניה #המסעהארמני #armenianjourney #armenia #traveling #לטיילבעולם @ Geghard Monastery

שפע 🍒 #ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעולם #טבע #armenianjourney #armenia #traveling #world #nature

מזכרת מהטיול ביערות המחוז טאבוש. כאן, בגבול בין ארמניה לאזרבייג'אן, התלקח כעת עימות צבאי. כולנו תקווה שאירועים אלה לא ייתפתח להרפתקה אלימה מתמשכת ושיום אחד הקונפלקט בין שתי המדינות השכנות יהפוך להסטוריה. 👐

Այս անգամ ճանապարհը մեզ տարավ դեպի Հայաստանի ամենագեղեցիկ շրջաններից մեկը. Zenith Photo Studio -ի և KOOR Wines -ի հետ բացահայտում էինք Տավուշի աննման տեսարանները, թավուտ կանաչի մեջ կորած միջնադարյան վանքերն ու հինավուրց կամուրջները... Թե ինչպես ստացվեց, դատեք լուսանկարներից ;)

Հուսանք, որ խաղաղությունը շատ շուտով կվերականգնվի մեր երկրի այս գողտրիկ անկյունում...

#GardmanTour #Armenia #discoverArmenia #traveltoArmenia #TavushRegion #offroadtoursinArmenia #jeeptoursinArmenia

המסע אחרי צמחי מרפא אל ההר אראגץ. אנאהיט מראה לנו את הדרך ומספרת על הצמחים והסוגולות המרפאות שלהם. היא חיה בכפר ביורקאן למרגלות ההר ומתפרנסת מהליקוט כבר יותר מ-30 שנה. כשהתפרקה האימפריה הסובייטית גם אנאהיט, כמו רבים אחרים, נשארה בלי מקורות פרנסה ותקווה לעתיד. אז היא נזכרה בסבתא שהכירה לה את צמחי ההרים עוד בילדות. הטבע נותן מעצמו ללא שום תמורה, כל מה שצריך זה רק לקחת באהבה והודייה, לבוא עם לב נקי, להקשיב, להרגיש חלק מהמחול הקסום שחוגג בלי הפסקה בין השמיים והארץ. שיעור בהשרדות ואהבה שלמדנו מהפרחים בזכות אנאהיט שהובילה אותנו אל עולמם השקט והעצמתי.

#ארמניה #המסעהארמני #צמחימרפא #טיוליםבעולם #טיליטבע
#armenia #armenianjorney #traveling #nature @ Mount Aragats, Armenia

פירות יבשים בארמניה זה בגדר אמנות ❤🍑🍐🍏🍇🍓

מתגעגעת לתיירים ותיירות שלי, לדרכים וחוויות אנושיות, לתגליות והתרגשויות, אפילו להשקמות מוקדם בבוקר... תמיד נפרדים בשדה התעופה בחיבוק חם ומילות אהבה לארמניה ❤
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעולם
#armenianjourney #armenia #traveling #world @ Armenia

Prunus armeniaca "השזיף הארמני" בתרגום מלטינית. מדובר בעצם במשמש, הפרי הלאומי של ארמניה. האגדה מספרת שאלכסנדר מוקדון גילה אותו לראשונה במסע הרפתקאות שלו למזרח, כאשר עבר בארמניה. הוא התרשם מאוד מהטעם והמראה ונתן לפרי האקזותי את השם.
עכשיו בארמניה זה שיא עונת המשמשים וזאת חגיגה לכל החושים! חשוב לזכור - לפני שלוקחים ביס מהפרי המתוק והריחני פותחים אותה ככה לחצאים אחרת אי אפשר להמנע משפריץ של העסיס שיזלוג לכם על הידיים עד המרפקים ממש, מה בדרך כלל מתלווה בצחקוקים של המארחים הארמנים שלכם שמתים על הרגע הזה ❤😇👏
#ארמניה #המסעהארמני #טיוליםבעום
#armenia #armenianjourney #traveling

אני כאן בשביל הורדים 🌹 גן עדן קטן בכפר ביורקאן מקום נפלא להסתתר מהמציאות ❤
#ארמניה #המסעהארמני #גןקסום #טיוליםבעולם #ימיקורונה
#armenianjourney #armenia #edengardens #coronadays #traveling @ Byurakan

ושוב ההר ארגאץ... המבצר אמברד... פרחי ההרים בקיץ... זה אף פעם לא יותר מידי ❤
#המסעהארמני #ארמניה #טיוליםבעולם
#armenianjourney #armenia #aragatsmountain #love #traveling #nature

ושוב ההר ארגאץ... המבצר אמברד... פרחי ההרים בקיץ... זה אף פעם לא יותר מידי ❤
#המסעהארמני #ארמניה #טיוליםבעולם
#armenianjourney #armenia #aragatsmountain #love #traveling #nature @ Mount Aragats, Armenia

My Armenia ארמניה שלי

שלום וברוכים הבאים למסע הארמני! שמי יוליה (Julia Kislev) ואני מנהלת את הדף הזה. בנובמבר 2016, אחרי 24 שנים בארץ, עברתי לגור בארמניה בנסיבות משפחתיות. לא בחרתי דווקא בארמניה כמקום מגורי, אפשר להגיד שככה יצא, אבל מהיום הראשון הרגשתי חם בלב בארץ הקטנה והמרגשת הזאת, שקשה שלא להתאהב בה. במשך השנה הראשונה שלי כאן הספקתי לטייל המון, גיליתי מקומות מלאי אנרגיה ורוח, הכרתי אנשים מעניינים, עשייה תרבותית עשירה ועוד כל מיני דברים שלא כל תייר יכול להגיע אליהם לבד. את התגליות שלי אני התחלתי לחלוק עם אנשים אחרים, בהתחלה חברות וחברים שבאו לבקר, אחר כך חברות של חברות ואז פשוט אנשים שהיו סקרנים להגיע לארמניה ולהכיר אותה מבפנים. עכשיו אני רוצה להגדיל את המעגל עוד יותר, לכן פתחתי את הדף שלפניכם.

כאן, מלבד הצילומים היפים שאני מביאה ממסעותי או אוספת מאנשים מוכשרים אחרים (#מטייליםמצלמיםארמניה), תוכלו למצוא:

-טיפים למטיילים עצמאיים במדור #עצותחינםארמניה -המלצות על מקומות מעניינים ומגניבים שאני מוצאת בירוואן במדור #funinyerevan -סיפורי ארמניה שלי בהרחבה במדור #סיפוריארמניה או בבלוג שלי בכתובת: https://juliakislev.tumblr.com/ מוזיקה ארמניהת במדור #צליליארמניה

Want your business to be the top-listed Travel Agency in Yerevan?

Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

כפר ביורקאן. רגע של שפיות. ❤

Location

Category

Contact the business

Click here to send a message to the business

Telephone

Address


7 Mashtots St.
Yerevan
Other Tour Guides in Yerevan (show all)
In Trip In Trip
CHekhov Street
Yerevan

Zatik Travel & Tourism Zatik Travel & Tourism
24 Garegin Hovsepyan
Yerevan, 0047

Zatik Travel and Tourism will offer the best tourism experience in Armenia, Artsakh and Georgia. We provide a customized tours and services for everyone.

GT Armenian Tours GT Armenian Tours
Yerevan

We provide Individual and group Tour programs in Armenia and Nagorno Karabakh.

Ermenistan Turu Ermenistan Turu
11/1 Smbat Zoravar
Yerevan, 0026

1. Rehberlik Hizmetleri 2. Otel ve Tatil Köyleri 3. Havayolu, Karayolu, Ulaşım Hizmetleri 4. Kültür Turları 5. Gençlik Turları 6. Yurt Dışı Tur P

Sima Tours Armenia Sima Tours Armenia
Teryan 50
Yerevan, 0009

SIMA Tours is an incoming & outgoing tour operator. With offices in Yerevan, Armenia and Philadelphia, USA.

Diamond Travel Diamond Travel
16/2 Kievyan
Yerevan, ЕРЕВАН 0028, АРМЕНИЯ

Տուրիստական ընկերություն Ավիատոմսերի վաճառք Туристическое агентство Travel agency

Yerevan Greeters Yerevan Greeters
Republic Squa
Yerevan, 0001

Welcome to Yerevan Greeters Are you visiting Yerevan ? You can experience a warm welcome from a Yerevan Greeter.

Captain Travel Club Tours to Armenia Captain Travel Club Tours to Armenia
15 Movses Khorenatsi, Elite Plaza Business Centre, 4th Floor
Yerevan

Group & individual tours in Armenia & Artsakh.... Выберите тур в Армению, и мы организуем Ваш качественный отдых.

Armer Tour Armer Tour
Tumanyan 7
Yerevan, 0010

🔸Экскурсионные Туры в Территории Армении 🔹 Excursion Tours in Armenia

Ecoway- Segways of Yerevan Ecoway- Segways of Yerevan
Freedom Square
Yerevan, 0001

Segway Rentals, Segway tours, product promotion on Segways and a lot more!

Max Voyage Max Voyage
Teryan 91
Yerevan, 0009

Yerevan / Երևան 0009 Vahan Teryan 91 / Վ. Տերյան 91 Mob.+374 94429071

RI.KA Travel RI.KA Travel
27/25 Nalbandyan Street
Yerevan, 0001

About   Contact   Privacy   FAQ   Login C