Mansehra1

Mansehra1

Comments

بحدمت جناب ڈی پی او صاحب ضیلح ھریپور۔۔
میں آپ سے بہت بڑی امید کے ساتھ خاضر ھوئی ہوں تھانہ سٹی ھرئ پور میں درخواست لے کر گئ ھوں وہاں پولیس والوں نے میرے ساتھ بدتمیزی کر کے نکل دیا
میرا نام حاجرہ بی بی والد کا نام محمد اشرف اور ضیلح مانسہرہ کی رہایشی تھی لیکن میری شادی ضیلح ھری پور(درویش) محمد فیصل والد محمد اقبال سے ھوی اور میرا شوھر محمد فیصل 7 سال سے چرس اور شراب کا کام کرتا ھے اور پولیس اس کے ساتھ ملی ھوئی ھے کیوں کے پولیس والوں نے 7 سال میں اک دفعہ بھی گرفتار نی کیا اور گھر میں میرے پے بہت ظلم کرتا ھے اور مھجے لوگوں سے پیسے لے کر بیچتا ھے میرے دل کی فریاد اللاء کے سوا کوی نی سن رھا میرے والد 17 سال سے فوت ہو گے ھے میری ایک امی(غزالا بی بی) اور ایک ماموں(موہن عسلام) ھے لیکن یہ سب میرے شوھر کے ساتھ مل کے ظلم کر رے ھے میرے شوھر کو جلد گرفتار کیا جاے اور مجھے اس کے نکاح سے آزاد کیا جاے
( نام حاجرہ بی بی )
( شوھر کا نام محمد فیصل والد محمد اقبال)
گھر کا پتہ: درویش شان ھوٹل کے ساتھ پل سے نیچے سوکے والے راستے پے مسجد کے ساتھ پہلا گھر اور گیٹ کا رانگ سفید ھے میرے شوھر کا موبیل نمبر0341 9523982
تھانہ سٹی ھری پور کی حدود میں ،، شکریہ سر
تاریخ 18:04:2021
ٹایم 10:57pm
کیا شوہر بیوی پر زبردستی تعلق قائم کر سکتا ہے ؟
اس تحریر کو شروع کرنے سے پہلے، سب سے پہلے تو یہ کہوں گی کہ اگر آپ لبرل ہیں، سیکولر ہیں، دین بیزار ہیں یا ملحد ہیں تو اس تحریر کو یہاں ہی ختم کر دیجیے، کیونکہ یہ تحریر نا آپ کیلئے ہے اور نہ ہی یہ آپ کے نقطہ نظر سے لکھی گئی ہے۔ سوشل میڈیا پر آج کل ایک اصطلاح ، میریٹل ریپ (Marital R**e) کا بہت چرچا ہے اور بہت جوش و خروش کیساتھ اس ٹرینڈ کو پروموٹ کیا جا رہا ہے۔ میریٹل ریپ کو سمجھنے سے پہلے ہمیں ریپ (R**e) کو سمجھنا ہوگا۔
ریپ کہتے ہیں کسی لڑکی سے اس کی مرضی کے بنا ذبردستی جنسی تعلق قائم کرنا۔ اور میریٹل ریپ ہوا، بیوی کی مرضی کے بنا اس سے جنسی تعلق قائم کرنا۔ یہ بات پڑھ کر سب سے پہلی بات یہی ذہن میں آتی ہے کہ اگر مرد نے بیوی سے پوچھ کر ہی اس سے جنسی تعلق قائم کرنا ہے تو اسے بیوی کی ذمہ داری اُٹھانے کی ضرورت ہی کیا ہے؟ اگر بیوی کو بھی منانا ہی ہے، اس کے ترلے کرنے ہیں کہ براہِ مہربانی مجھے جنسی تعلق قائم کرنے دیں تو ضرورت ہی کیا ہے شادی کی؟ کیا یہ بات آسان نہیں کہ انسان باہر جا کر اپنی ضرورت پوری کر لے؟ پیسے تو لگنے ہی ہیں، چاہے شادی اور بیوی کے خرچوں پر لگا لے یا باہر کی کسی عورت پر وہ بھی ذمہ داری کے بنا۔ ایک عقل و شعور والا انسان کون سی راہ اختیار کرے گا؟ ظاہر ہی باہر جانے کی راہ کو ۔۔۔ اور بالکل یہی بات ہمیں مغربی معاشرے میں نظر آتی ہے۔ وہاں مرد ، عورت کی ذمہ داری نہیں لیتا۔۔۔ عقل مند ہے، اپنی خواہش ہی پوری کرنے ہے نا، ہو جائے گی۔ جس طرح بندہ سبزی ، پھل ، دودھ باہر سے لے آتا ہے گھر میں فصل نہیں اُگاتا، گائے بھینس نہیں پالتا، اسی طرح اپنی جنسی خواہش پوری کرنے کیلئے بھی گھر میں بیوی پالنے کی ضرورت نہیں ہے۔اور آپ کو معلوم ہے کہ مغربی معاشرے میں عورت کی وقعت کیا ہے؟ یقینا آپ سب جانتے ہوں گے کہ وہاں صرف عورت کو استعمال کیا جاتا ہے، اُسے اپنایا نہیں جاتا اور نا اُ س کی ذمہ داری اُٹھائی جاتی ہے۔
اب مسلم معاشرے، خاص طور پر پاکستان میں بھی اس سوچ کو بڑی کمال خوبی کیساتھ پروان چڑھایا جا رہا ہے۔ بظاہر دیکھنے میں ’’میرا جسم، میری مرضی‘‘ کے نعرے بہت دلفریب ہیں خواتین کیلئے۔ لیکن کیا کبھی کسی نے سوچا ہے کہ اس سوچ کے اس معاشرے پر کیسے اثرات پڑیں گے؟ نہیں۔۔۔ یہ سب سوچنے کا کسی کے پاس وقت نہیں ہے۔ ہماری پاکستانی خواتین کا المیہ یہ ہے کہ وہ حقوق اسلام والے مانگتی ہیں اور آزادی مغرب والی۔۔۔ جو کہ ظاہر سی بات ہے کہ کبھی ایسا نہیں ہوسکتا۔ یہ ایک اسلامی معاشرہ ہے، اور اسلام نے شوہر کو بیوی کے جسم پر پورا حق دیا ہے۔ لیکن کیا کیا جائے اس نوجوان نسل کا جس کا تعلق اسلام کیساتھ صرف کلمہ طیبہ پڑھنے کی حد تک ہے اور اوپر سے سوشل میڈیا کی میرا جسم میری مرضی کی برین واشنگ پورے دھڑلے سے جاری ہے۔ ایک مرد، اللہ کے کلمات کیساتھ اور ذمہ داری اُٹھانے کے وعدے کیساتھ عورت کا جسم اپنے اوپر حلال کرتا ہے، اپنی بساط کے مطابق اسے ہر سہولت دینے کی کوشش کرتا ہے، گھر کی چار دیواری میں تحفظ فراہم کرتا ہے، زمانے کی اونچ نیچ دھوپ چھاوں سے بچاتا ہے۔ سارا دن اپنا آپ خوار کر کہ رات کو جو گھر واپس آئے تو اسے پھر بھی لطف کے چند لمحات کیلئے بیوی کی اجازت کی ضرورت ہے ؟ اس سے بڑا مذاق اور کیا ہو سکتا ہے؟
اب کوئی ایسا بندہ، جس کا اسلام سے نام کا بھی کوئی تعلق نا ہو، عقل اور منطق سے کام لیتا ہو ، کیا وہ یہ صورت حال برداشت کرے گا؟ کبھی بھی نہیں کرے گا۔بھئی اگر عورت کو اپنے جسم پر اتنا ہی ناز ہے تو وہ جا کر اپنے جسم کی اور دوسرے مادی ضروریات بھی خود ہی پوری کر لے۔ جب مرد ہی اپنی ذمہ داریوں سے باغی ہو جائے گا تو عورتوں کا کیا بنے گا؟ چلیں آپ کو اس کی بھی تصویر دیکھا دیتے ہیں ۔۔۔ خواتین پھر خود صبح شام نوکریوں کے چکر میں خوار ہوں گی،پرائیویٹ نوکریاں کیسی ہوتی ہیں یہ ان مرد خواتین حضرات سے پوچھیں جو کرتے ہیں، جب تک باس راضی نہیں تب تک نوکری بھی نہیں، اور عورت سے ایک باس کیا امیدیں لگائے گا اور عورت کو مجبوراً کیا کرنا پڑے گا یہ میں بیان کرنا نہیں چاہتی، بیماری کی حالت میں اس خاتون کا کوئی ذمہ نہیں اُٹھائے گا، جب تک جوانی ہو گی تو شاید باہر کے مرد کسی لالچ میں آگے پیچھے پھرتا رہے گا لیکن جیسے ہی 30-35سال کی عمر کے بعد جوانی ڈھلانا شروع ہو گی کوئی ایک نظر ڈالنا بھی گوارا نہیں کرے گا،باہر کے مرد کو خوش کرے گی لیکن اپنے شوہر کو اس کا حق نہیں دے گی، اولاد ہو گی نہیں جو بڑھاپے میں سہارا بنے گی، بڑھاپے میں بھی درد ر کی ٹھوکریں کھائے گی۔ پھر آخری عمر میں بیٹھ کر یہی سوچے گی کہ ہاں مرد کو اس کے جسم پر اللہ نے اختیار کسی وجہ سے ہی دیا تھااور اگر میں اس کا یہ حق مان لیتی تو شاید آج میری زندگی آسان ہوتی اور یہ عمر میں اپنی اولاد کیساتھ عزت و احترام کیساتھ ، بزرگی کے مقام پر فائز ہو کر گزارتی، اپنے گھر میں ہوتی جہاں میری پرواہ کرنے والے لوگ ہوتے۔
اسلام دینِ فطرت ہے، اس کا ہر ہر حکم فطرت ہے۔ اسلام سے انحراف کا مطلب صرف اور صرف تباہی و بربادی ہے۔ اگر تو کوئی عورت روز ِ قیامت پر یقین نہیں رکھتی، گناہ ثواب پر یقین نہیں رکھتی، جنت اور جہنم پر یقین نہیں رکھتی تو وہ جو چاہے کرے۔۔۔ ہاں اس کا جسم ہے جس طرح مرضی استعمال کرے، کوئی پابندی نہیں۔۔۔ لیکن یہ بات بھی یاد رہے باہر کی دنیا بھی پھر کسی ضابطے کو نہیں مانتی۔میرا جسم میری مرضی کہہ کر نقصان صرف عورت کا ہے۔ مرد تو باہر جا کر کسی کا بھی جسم خرید لے گا، اسے کس چیز کی فکر ہے۔ اگر پیسہ ہی دین ایمان ہے تو مرد پیسہ کما کر بہت جسم خرید سکتا ہے۔ لیکن، اگر یہاں کوئی مسلمہ مومنہ ہے، تو وہ یہ بات اپنے دل و دماغ پر راسخ کر لے کہ اس کے جسم پر اس کے شوہر کا حق ہے، اللہ نے اسے یہ حق دیا ہے، اسی اللہ نے جس نے آپ کو یہ جسم دیا ہے اور حقوق کی ادائیگی سے انکار پر آپ کا کوئی حق نہیں۔ ہاں جب کوئی عورت شرعی طور پر معذور (حیض، نفاس، شدید بیماری)ہے تو پھر وہ اپنے شوہر کو انکار کر سکتی ہے۔ لیکن اگر بنا کسی شرعی عذر کے وہ اپنے شوہر کو انکار کرے گی تو خود بھی گناہ گار ہو گی اور اگر اس کے انکار کے باعث شوہر باہر جا کر اپنی ضرورت پوری کر لیتا ہے تو اس کا وبال بھی اس کی بیوی پر ہے۔ یوم ِ قیامت اور عذاب کوئی مذاق نہیں ہے، یہ ایک اٹل حقیقت ہے جو کہ ہو کر رہے گی۔ ہم جوانی کے خمار میں چاہے اس حقیقت کو فراموش کر بیٹھیں لیکن 50-60سال کی عمر کے بعد ہم نے بہرحال مرنا ہی ہے اور اس خالق و مالک کو جا کر جواب دینا ہے۔
میرا نہیں خیال کہ عورت کے میزان میں بروز قیامت اسے سے بڑا بھی کوئی گناہ ہو گا کہ اس نے شوہر کے حقوق ادا نہیں کیے۔ اللہ نے شوہرکو بہت عظمت عطا فرمائی ہے۔ اللہ اگر کسی اور کو سجدے کی اجازت دیتا تو بیوی کو شوہر کو سجدہ کرنے کا کہتا۔ جہنم میں عورتوں کی تعداد اس لئے بھی زیادہ ہو گی کہ وہ کفر (شوہروں کی ناشکری) کرتی تھیں۔ جس رات بیوی بنا شرعی عذر شوہر کی جنسی تعلق سے انکار کر دے اور شوہر ناراض سے جائے تو جب تک شوہر راضی نہیں ہو گا تب تک اس عورت پر اللہ کی لعنت ہے ، اور جس پر اللہ کی لعنت ہو اس کا کیا بنے گا مجھے بتانے کی ضرورت نہیں۔ شوہر کا حق اتنا ہے کہ اگر شوہر کی دن رات خدمت میں لگی رہے تو شوہر کا حق ادا نا ہو۔ ۔۔ یہ ساری باتیں من گھڑت نہیں ہیں، صحیح احادیث ہیں اور مسلمہ سچ ہیں۔ تحقیق ہر کوئی خود کر سکتا ہے کیونکہ سچ تو سامنے آ ہی جانا ہے چاہے وہ بروزِ قیامت ہی کیوں نا ہو، لیکن تب تک تلافی کرنے کیلئے بہت دیر ہو چکی ہو گی۔ اس لئےمیری تمام بہنوں سے گزارش ہے کہ یا تو پوری کی پوری اسلام میں آ جائیں یا پوری طرح لبرل سیکولر بن جائیں۔ آپ اپنے راستے چننے کیلئے آزاد ہیں لیکن خدارا اسلام کو اپنی مرضی پر مت چلائیں۔ اللہ اور اس کے رسول ﷺ کے خلاف جا کر آپ صرف اور صرف اپنے تباہی پر مہر لگا رہی ہیں ، لیکن کم سے کم دوسروں کو گمراہ مت کریں۔ جس مغرب کی Feminism کی راہ پر آپ چلیں گی، اس راہ کے آخر میں کوئی آپ کا ذمہ نہیں لینے والا۔ اللہ ہم سب کو ہدایت دے، آمین۔

Oron k leye bura mat socho apka kabi bura nahi ho ga...

Operating as usual

26/09/2021

لڑکوں کے نام اور مطلب

آدم Adam گندمی
آصف Asif ایک درخت کا نام
آفاق Afaq آسمانی کنارے
آفتاب Aftab سورج
ابان Aban واضح، ظاہر
ابتسام Ibtisam مسکرا نا
ابتھاج Ibtihaj خوشی
ابراز Abraz نیک
ابراھیم Ibrahim خادم، قوموں کا باپ
ابراھیم Ibrahim خادم
ابصار Absar بصیرت، دانائی
ابو ذر Abu Zarr پھیلانا، بکھیرنا
ابو ھریرہ Abu Huraira بلی کے بچے والا
ابیض Abyaz سفید
اتحاف Ittihaf تحفہ دینا
اثرم Asram توڑنا
اثیر Aseer بلند
اجلال Ijlal بزرگ ہونا
اجمد Ajmad لازم، ٹھہرنا
اجمل Ajmal بہت خوبصورت
احتشام Ihtisham شان و شوکت
احسان Ihsan نیکی کرنا
احسان الٰہی Ihsan Ilahi اللہ کا احسان
احسن Ahsan بہت اچھا، عمدہ
احمد Ahmad زیادہ تعریف والا
احوص Ahwas محتاط، رفو کرنا
ادریس Idrees پڑھا ہوا
ادلال Idlal ناز و نخرہ کرنا
ادھم Adham سیاہ
اربد Arbad اقامت، ابر آلود
ارتسام Irtisam نقش و نگار بنانا
ارتضٰی Irtaza پسندیدہ
ارجمند Arjumand قیمتی، پیارا
ارسلان Arsalan غلام، شیر
ارشاد Irshad راہنمائی
ارشد Arshad ہدایت یافتہ
ارقم Arqam تحریر، نشان والا
ارمغان Armaghan تحفہ، نذر
اریب Areeb عقل مند، عالم
ازرق Azraq نیلا
ازھر Azhar روشن
اسامہ Usama شیر، بلند
اسحاق Ishaq ہنسنے والا
اسد Asad شیر
اسرار Israr پوشیدہ، رازداری
اسعد Asad سعادت مند، خوش بخت
اسفند Asfand خدا کی قدرت
اسلم Aslim سلامت
اسماعیل Ismail پکار
اسمر Asmar کہانی گو
اسید Usaid چھوٹا شیر
اسیم Aseem بلند
اشتیاق Ishtiaq شوق
اشراق Ishraq طلوع آفتاب کا وقت
اشرف Ashraf اعلیٰ، شریف
اشعث Ashas بکھرا ہوا
اشعر Ashar معلومات رکھنے والا، سمجھدار
اشفاق Ishfaq مہربانی کرنا
اشھب Ashhab سفید، چمکدار
اصغر Asghar چھوٹا
اصیل Aseel شام
اطہر Athar بہت پاک، صاف ستھرا
اظفر Azfar نہایت کامیاب
اظھر Azhar نمایاں
اعتزاز Etizaz عزیز، خوبی والا ہونا
اعتصام Etisam مضبوطی سے پکڑنا
اعجاز Ejaz خوبی، کمال
اعظم Azam بہت بڑا
افتخار Iftikhar فخر
افراز Ifraz نمایاں کرنا، باہر نکالنا، بلند کرنا
افروز Afroz تابناک
افضال Afzaal مہربانی کرنا
افنان Afnan شاخیں
اقبال Iqbal متوجہ ہونا، اعتراف
اقرع Aqra کھٹکھٹانے والا، بہادر
اقمر Aqmar زیادہ روشن
اکرام Ikram مہربانی کرنا
اکرم Akram عزت دار، محترم
اکمال Ikmaal تکمیل، مکمل کرنا
اکمل Akmal مکمل
التمش Altamish فوج کا سردار
الطاف Altaf مہربانیاں
القاسم Alqasim تقسیم کرنے والا
الماس Ilmas ہیرا
الیاس Ilyas قائم و دائم
امتثال Imtisal اطاعت
امتنان Imtinan مشکور ہونا
امتیاز Imtiaz فرق، الگ
امین Amin امانت دار
امین Ameen امانت دار
انبساط Inbisat خوشی
انتسام Intisam خوشبو لگانا
انتصاب Intisab کھڑا کرنا، گاڑنا
انصر Ansar مدد کرنے والا
انضمام الحق Inzimamulhaq سچائی کا ملاپ، حق کا ادغام
انظار Inzar منظر، نظریں
انفاس Anfas سانس، نفیس چیزیں
انوار Anwar روشنیاں
انیس Unees پیارا
انیس Anees پیارا
انیف Aneef اچھوتا
انیل Aneel حاصل کرنا
اوج Aoj بلندی، اونچائی
اویس Uwais بھیڑیا
ایّاز Ayyaz مسلم جرنیل محمود غزنوی کا غلام
ایثار Isar قربانی، ترجیح
ایوب Ayub رجوع کرنے والا
بابر Babur شیر
بازغ baazigh روشن
بازل Bazil جوان
باسط Basit وسیع
باسق Basiq اونچا، بلند
باقر Baqir بڑا عالم
بخت Bakht نصیب، قسمت
بختیار Bakhtyar خوش بخت، اچھی قسمت والا
بدر الزمان Badruzzaman معروف، زمانے کا چاند
بدیع Badee بنانے والا
براء Bara بری، آزاد
برھان Burhan روشن دلیل
بسام Bassam کثرت سے مسکرانے والا
بشارت Basharat خوش خبری
بشیر Bashir بشارت دینے والا
بشیر Bashir بشارت دینے والا
بکیر Bukair نیا، انوکھا
بہاؤ الدین Bahauddeen دین کی روشنی
بہرام Bahram ایک ستارہ
تابش Tabish چمک
تاثیر Taseer اثر، نتیجہ، نشان
تاجدین Tajdeen دین کا تاج
تجمّل Tajammul زینت اختیار کرنا
تحسین Tahseen تعریف کرنا
تشریق Tashreeq چمکنا
تصدق Tasadduq قربان ہونا
تقیّ Taqi پرہیز گار
تمیم Tameem ارادہ کرنا، مضبوط، کامل
تنویر Tanveer روشن کرنا
تنویل Tanveel عطیہ دینا
توصیف Tauseef خوبی، بیان کرنا
توفیق Tofeeq موافقت
توقیر Tauqeer عزت کرنا، قوت دینا
ثاقب Saqib روشن
ثعلبہ Salabah لومڑی
ثقلین Saqalain جن و انسان، دو جہان
ثمال Samal کار گزار
ثمامہ Sumama اصلاح
ثمر Samar پھل
ثمین Sameen قیمتی
ثناء اللہ Sanaullah اللہ کی تعریف
ثوران Sauran جوش
جابر Jabir غالب، پر کرنے والا
جاحظ Jahiz بڑی اور ابھری آنکھ
جاذب Jazib پرکشش
جار اللہ Jarullah اللہ کی پناہ لینے والا
جازل Jazil خوش و خرم
جالب Jalib حاصل کرنے والا
جاوید Javaid قائم، ہمیشہ
جبران Muslih مصلح
جبیر Jubair غالب، پر کرنا
جبیر Jubair پر کرنے والا، غالب
جریر Jarir کھینچنے والا
جسیم Jaseem وزنی جسم والا
جلال Jalal شان، دبدبہ
جلیب Jaleeb ہانکنے والا
جلید Jaleed قوی، بہادر
جمال Jamal حسن، خوبصورتی
جمان Juman موتی
جمیل Jamil حسین، خوبصورت
جندب Jundub مکڑی کی ایک قسم
جنید Junaid چھوٹا لشکر
جہانگیر Jahangir زمانے پر چھا جانے والا
جہاں زیب Jahanzaib زمانے کی خوبصورتی
جواد Jawad سخی
جواد Jawwad سخی
جودت Jaudat عمدگی، بہتری
جویر Jaweer کھینچنے والا
حاتم Hatim لازم، ضروری
حارث Haris زمین درست کرنے والا، محنتی
حازم Hazim محتاط
حاطب Hatib ایندھن جمع کرنے والا
حافد Hafid دوست
حامد Hamid تعریف کرنے والا
حبیب Habib محبوب
حذافہ Huzafa سہولت
حذیفہ Huzaifa آسانی و آرام
حر Hur آزاد
حریث Hurais زمین سنوارنے والا
حریش Huraish گینڈا
حزام Hizam احتیاط
حسام Husam تلوار
حسامہ Husama تلوار چلانے والا ہاتھ
حسّان Hassaan خوبصورت
حسان Hisan خوبصورت
حسنین Hasnain حسن و حسین
حسیب Hasib حساب لینے والا
حسیل Husail تیز رفتار
حصیب Haseeb کنکریاں مارنے والا، اڑانے والا
حضیر Huzair شہری
حفص Hafs شیر، گھر
حفیظ Hafeez محافظ، نگران
حکیم Hakeem حکمت والا
حمّاد Hammad تعریف کرنے والا
حماس Himas محافظ، بہادر
حمدان Hamdan تعریف والا
حمزہ Hamza شیر
حمود Hamood تعریف والا
حمید Hameed تعریف والا
حمیر Humair سرخ
حمیز Hameez دانا، عقل مند
حمیس Hamees بہادر
حمیل Hameel ضامن، بوجھ اٹھانے والا
حنان Hannan مشفق
حنبل Hanbal قوی، قوت والا
حنیف Hanif موّحد، علیحدہ
حیدر Haidar شیر، بہادر
خاطف Khatif چھیننے والا
خالد Khalid ہمیشہ
خالد Khalid ہمیشہ
خاور Khawar مشرق
خبّاب Khabbab بلند، تیز رفتار
خبیب Khubaib بلند، اونچا
خذیمہ Khuzaima ترتیب دینا
خرم Khurram خوش
خریم Khuraim خوش، ہلکا پھلکا
خشام Khusham شیر
خضر Khizar سرسبز
خطیب Khatib بات کرنے والا
خلاد Khallad سدا
خلاس Khilas بہادر
خلید Khaleed ہمیشہ
خلیس Khalees بہادر
خلیق Khaleeq اخلاق والا
خلیل Khalil دوست، ولی
خلیل Khalil دوست، ولی
خنسان Khansan چھپنے والا
خنیس Khunis چھپنے والا
خورشید Khurshid سورج، آفتاب
خیرون Khairoon بہتر
داؤد Daud عزیز دوست
داشاب Dashab عطاء، بخشش
دانش Danish عقل، شعور
دانیال Daniyal پیغمبر کا نام
داہیم Daheem مرصع تاج
دحیہ Dihya فوج کا سربراہ
دران Durran موتی
درید Duraid ایک جانور
درید Duraid اختتام، ایک جانور کا نام
دلاور Dilawar بہادر
ذاہیل Zaheel غائب، پگھلنا
ذبیح Zabeeh ذبح ہونے والا
ذکاء Zaka ذہانت
ذکوان Zakwan روشن
ذکی Zakiy ذہین
ذہیب Zuhaib سونے کا ٹکرا
ذوالفقار Zulfiqar مہروں والی تلوار
ذوالقرنین Zulqarnain دو حکومتوں والا
ذوالکفل Zulkifl ضامن
راحیل Raheel مسافر
راسخ Rasikh مضبوط، ماہر
راشد Rashid ہدایت یافتہ
راغب Raghib مائل
رافع Raafe اٹھانے والا
رامش Ramish آرام و خوشی
رامین Rameen تیر انداز، محب
رباب Rubab ایک قسم کا ساز
ربیط Rabeet رابطہ، حکیم
ربیع Rabee بہادر
ربیعی Rabiee باغ والا، بہار والا
رحیض Raheez دھلا ہوا
رحیق Rahiq جنت میں ایک شراب کا نام
رزین Razeen مقیم، رہائش، پختہ
رساول Rasawal کھیر کی قسم
رسیم Rasim نقش بنانے والا، تحریر کرنے والا
رشید Rasheed شریف، ہدایت یافتہ
رشید Rasheed ہدایت یافتہ
رشید Rasheed شریف، بھلا مانس
رضوان Rizwan رضا، جنت کے دربان کا نام
رضی Razi پسندیدہ
رعمیس Ramees مصر کا بادشاہ
رفیع Rafi اونچا، بلند
رفیق Rafiq ساتھی، دوست
رقی Raqi ترقی، چڑھنا
رقیب Raqib نگران
رقیم Raqeem تحریر، کتاب
رقیم Raqeem تحریر، تختی
رمضان Ramazan اسلامی کیلنڈر کا مہینہ
رمیز Rameez تیز تلوار
رہواز Rahwaz خوش رفتار
رواحہ Rawaha سرور
روح الامین Ruhul Amin پاک روح
رومان Ruman وسط، درمیان
رویفع Ruwaifa بلند، شریف
ریاض Riaz باغیچے
ریحان Raihan خوشبو، نیاز بو
زؤیب Zuaib چلنا، نکلنا
زاھر Zahir چمکیلا
زاہد Zahid متقی، پرہیز گار
زاہیر Zaaheer کھلا ہوا پھول
زبرج Zibrij آرائش
زبیر Zubair شیر، محرر
زخرف Zukhruf مزین، آراستہ
زرعہ Zurah کھیتی باڑی، بیج بونا
زرناب Zarnab خالص سونا
زعیم Zaeem ذمہ دار
زکریا Zakariya بھرنا، پر کرنا
زکی Zaki پاک و صاف
زمر Zumar گروہ
زمرد Zamurrad قیمتی پتھر
زمعہ Zamah دبدبہ
زمیر Zameer خوبصورت
زمیل Zameel ساتھی، دوست
زہاد Zahhad نہایت خوددار
زہید Zuhaid زاہد، پرہیز گار
زہیر Zuhair شگوفہ
زیب Zeb حسن، زینت
زید Zaid زائد
زیدون Zaidoon زائد، اضافہ
زیرک Zeerak ہوشیار
زین Zain زینت
سائق Saiq قائد
ساجد Sajid سجدہ کرنے والا
سادات Sadat سردار، آل رسول
سالک Salik چلنے والا، اختیار کرنے والا
سالم Salim صحیح
سامر Samir کہانی گو
سبحان Subhan پاک
سبطین Sibtain نسل، دو پوتے
سجاول Sajawal سنوارا ہوا
سحاب Sahaab بادل
سحبان Sahban کھینچنے والا
سحیم Suhaim برسنے والا
سدید Sadid درست، مضبوط
سدیس Sudais چھٹا، لڑکپن
سراج Siraj چراغ
سراقہ Suraqa چھپی چیز
سرحان Sirhan شیر، بھیڑیا
سرمد Sarmad ہمیشہ
سروپ Suroop خوبصورتی
سرور Sarwar سردار
سعود Saood سعادت مند، بلند
سعید Saeed خوش بخت
سلامت Salamat محفوظ
سلسبیل Salsabil جنت کا چشمہ
سلطان Sultan بادشاہ، دلیل
سلکان Silkan مرتب
سلمان Salamat سلامت
سلیط Saleet اچھی نسل
سلیک Sulaik راہ گیر
سلیل Saleel بے نیام تلوار
سلیم Saleem سلامت، محفوظ
سلیم Saleem سلامت، محفوظ
سلیمان Sulaiman زینہ، سلامتی
سمّاک Sammak مچھلی فروش
سمران Samraan قصہ گو
سمسام Samsaam تلوار
سمید Sameed سفید میدہ
سمیر Sameer قصہ گو
سمیط Sameet موتی کی لڑی
سنان Sinan نیزے کا بھالا
سندان Sindan بہادر
سہیل Suhail آسان، روشن ستارہ
سہیم Saheem شریک، ساتھی
سیرین Sireen قائد، راہنما
سیف Saif تلوار
سیماب Simab چاندی
شارق Shariq طلوع ہونے والا
شازب Shazib تربیت یافتہ
شاکر Shakir قدر دان، شکر کرنے والا
شاھد Shahid گواہ، دیکھنے والا
شاھد Shahid گواہ
شاہ زیب Shahzeb شاہی حسن
شاہین Shaheen باز
شبرمہ Shubruma عطیہ، شیر کا بچہ
شبیب Shabeeb روشن، جوان
شبیر Shabbeer نیک، خوبصورت
شجاع Shuja بہادر
شرافت Sharafat بزرگی
شرید Shareed الگ تھلگ
شریع Shurai وضاحت کرنے والا
شریق Shareeq ظاہر، خوبصورت
شعیب Shuaib حصہ، جمع و تفریق
شفقت Shafqat مہربانی
شفیع Shafee سفارش کرنے والا
شفیع Shafee شفاعت کرنے والا
شفیق Shafeeq مہربان
شکیب Shakeeb صبر کرنے والا
شکیل Shakeel خوبصورت
شمّاس Shammaas خادم، روشن، چمکیلا
شمشاد Shamshad ایک درخت
شملید Shamleed خوشنما پھول
شمیر Shameer تیز رفتار، کوشش
شھاب Shihab شعلہ، گرم تارہ
شہیم Shaheem سمجھ دار
شیث Shees کثرت
شیراز Shiraz سخت، فوجی
شیرون Shairoon شیر
صائب Saaib درست
صابر Sabir صبر کرنے والا
صادق Sadiq سچا، راست گو
صادقین Sadiqeen سچے
صالح Salih نیک
صبحان Sabhan خوبصورت
صبغۃ اللہ Sibghatulla اللہ کا رنگ
صبیح Sabeeh صبح، روشن
صداقت Sadaqat سچائی
صدام Saddam ٹکرانے والا
صدیق Siddiq دوست
صدیق Siddeeq سچا
صدیق Sadeeq دوست
صغیر Saghir چھوٹا
صفدر Safdar بہادر، منتخب
صفران Safran سریلی آواز والی، زرد
صفوان Safwan صاف چٹان
صفی Safi منتخب
صلدم Saldam شیر
صمصام Samsaam تیز تلوار
صھیب Suhaib سرخ، سیاہی مائل
صولت Saolat رعب، ہیبت
ضحّاک Zahhak ہنسنے والا
ضرّار Zarrar صابر، دشمن کیلئے مضر
ضرغام Zargham قوت والا شیر
ضریس Zarees چیر پھاڑ کرنے والا
ضمّاد Zammaad معالج، ایک دوا
ضماد Zimad معالج
ضمام Zimam ملنا
ضمیر Zumair پوشیدہ
ضمیر Zameer چھپا، مخفی
ضیاء Zia روشنی
ضیغم Zaigham شیر
طارف Tarif عمدہ، تازہ
طارق Tariq چمکنے والا، روشن تارہ
طالب Talib طلب کرنے والا
طاہر Tahir پاک، صاف
طریر Tareeq خوبصورت
طریف Tareef عمدہ، کنارہ کش
طفیل Tufail پیارا بچہ، ذریعہ
طلال Talaal خوبصورت
طلیق Taleeq ہنس مکھ
طیب Tayyib پاک، اچھا
ظافر Zafir کامیاب
ظریف Zareef خوش طبع
ظفار Zaffaar نہایت کامیاب
ظفر Zafar کامیابی
ظفیر Zafeer کامیاب
ظہور Zahoor نمایاں، نمودار
ظہیر Zaheer مدد گار، پشت پناہی کرنے والا
عائذ Aiz پناہ لینے والا
عابد Abid عبادت کرنے والا
عاتف Atif کاٹنے والا
عادل Adil انصاف کرنے والا
عازب Azib الگ
عاشر Ashir دسواں
عاصف Asif تند و تیز
عاصم Asim بچانے والا
عاصم Asim بچانے والا
عاطر Atir خوشبو دار
عاطف Atif مہربان
عاقب Aqib آخری
عاقب Aqib آخری
عاقل Aqil عقل والا
عاکف Akif پابند
عامر Amir آباد کرنے والا
عبّاد Abbad عبادت گزار
عبد الاعلٰی Abdul Ala سب سے اونچی ذات والے کا بندہ
عبد الباقی Abdul Baqi سدا رہنے والے کا بندہ
عبد البصیر Abdul Basir ہمہ وقت دیکھنے والے کا بندہ
عبد التواب Abdut Tawwab توبہ قبول کرنے والے کا بندہ
عبد الجبار Abdul Jabbar زبردست ذات والے کا بندہ
عبد الجلیل Abdul Jalil جلالت، بزرگی والے کا بندہ
عبد الحسیب Abdul Hasib حساب لینے والے کا بندہ
عبد الحفیظ Abdul Hafeez حفاظت کرنے والے کا بندہ
عبد الحکم Abdul Hakam فیصلہ کرنے والے کا بندہ
عبد الحکیم Abdul Hakeem حکمت والے کا بندہ
عبد الحلیم Abdul Halim بردبار ذات والے کا بندہ
عبد الحمید Abdul Hameed تعریف والے کا بندہ
عبد الحنان Abdul Hannan مہربانی کرنے والے کا بندہ
عبد الحیی Abdul Hay ہمیشہ زندہ رہنے والے کا بندہ
عبد الخالق Abdul Khaliq پیدا کرنے والے کا بندہ
عبد الخبیر Abdul Khabir خبردار رہنے والے کا بندہ
عبد الدیان Abdud Dayyan بدلہ دینے والے کا بندہ
عبد الرؤوف Abdur Rauf شفقت کرنے والے کا بندہ
عبد الرب Abdur Rabb پالنے والے کا بندہ
عبد الرحمان Abdur Rahman رحم کرنے والے کا بندہ
عبد الرحیم Abdur Rahim رحم کرنے والے کا بندہ
عبد الرزاق Abdur Razzaq رزق دینے والے کا بندہ
عبد الرشید Abdur Rasheed راہنمائی کرنے والے کا بندہ
عبد الرقیب Abdur Raqib خیال رکھنے والے کا بندہ
عبد السبحان Abdus Subhan پاک ذات کا بندہ
عبد الستیر Abdus Sittir چھپانے والے کا بندہ
عبد السلام Abdus Salam سلامتی والے کا بندہ
عبد السمیع Abdus Sami سننے والے کا بندہ
عبد الشکور Abdush Shakur قدر دان کا بندہ
عبد الصبور Abdus Sabur صابر ذات والے کا بندہ
عبد الصمد Abdus Samad بے نیاز کا بندہ
عبد العزیز Abdul Aziz غالب ذات کا بندہ
عبد العظیم Abdul Azeem بڑائی والے کا بندہ
عبد العلیم Abdul Aleem علم والے کا بندہ
عبد الغالب Abdul Ghalib غلبے والے کا بندہ
عبد الغفار Abdul Ghaffar بہت بخشنے والے کا بندہ
عبد الغفور Abdul Ghafur معاف کرنے والے کا بندہ
عبد الغنی Abdul Ghani بے حاجت ذات کا بندہ
عبد الفتّاح Abdul Fattah کھولنے والے کا بندہ
عبد القابض Abdul Qabiz قابض ذات کا بندہ
عبد القادر Abdul Qadir قدرت والے کا بندہ
عبد القدوس Abdul Quddoos پاک ذات کا بندہ
عبد القدیر Abdul Qadeer قدرت رکھنے والے کا بندہ
عبد القوی Abdul Qawi قوت والے کا بندہ
عبد القیّوم Abdul Qayyum قائم رہنے والے کا بندہ
عبد الکریم Abdul Karim کرم کرنے والے کا بندہ
عبد الکفیل Abdul Kafil کفالت کرنے والے کا بندہ
عبد اللطیف Abdul Latif مہربان ذات کا بندہ
عبد اللہ Abdullah اللہ کا بندہ
عبد اللہ Abdullah اللہ کا بندہ
عبد المؤمن Abdul Mumin امن دینے والے کا بندہ
عبد الماجد Abdul Majid بزرگ ذات کا بندہ
عبد المالک Abdul Malik مالک کا بندہ
عبد المتین Abdul Matin مضبوط ذات کا بندہ
عبد المجیب Abdul Mujib قبول کرنے والے کا بندہ
عبد المجید Abdul Majeed بزرگ ذات کا بندہ
عبد المصور Abdul Musawwir صورت بنانے والے کا بندہ
عبد المعید Abdul Mueed پناہ دینے والے کا بندہ
عبد المقتدر Abdul Muqtadir اقتدار والے کا بندہ
عبد المقیت Abdul Muqit روزی دینے والے کا بندہ
عبد الملک Abdul Malik مالک، بادشاہ کا بندہ
عبد المنان Abdul Mannan احسان کرنے والے کا بندہ
عبد المنعم Abdul Munim انعام کرنے والے کا بندہ
عبد المھیمن Abdul Muhaiman محافظ، نگہبان کا بندہ
عبد النصیر Abdun Naseer مددگار ذات کا بندہ
عبد الھادی Abdul Hadi ہدایت دینے والے کا بندہ
عبد الواجد Abdul Wajid حاصل کرنے والے کا بندہ
عبد الوارث Abdul Waris وارث بننے والے کا بندہ
عبد الوحید Abdul Waheed واحد ذات والے کا بندہ
عبد الودود Abdul Wadud محبت کرنے والے کا بندہ
عبد الوکیل Abdul Wakil کار ساز کا بندہ
عبد الولی Abdul Wali دوست بننے والی ذات کا بندہ
عبد الوھّاب Abdul Wahhab عطاء کرنے والے کا بندہ
عبدان Abdan عبادت گزار
عبید Ubaid عاجز بندہ
عبید اللہ Ubaidulla اللہ کا عاجز بندہ
عبیر Abeer ایک خوشبو، عبور
عتبان Itban ڈانٹنا
عتیق Ateeq آزاد
عتیل Ateel پیاسا
عجلان Ajlan جلد باز
عداس Adas نگران
عدن Adan جنت کا نام
عدنان Adnan ہمیشہ رہنے والا
عدی Adi بڑھنا
عدیل Adeel منصف
عرباض Irbaz مضبوط
عرفان Irfan معرفت والا
عروہ Urwah کڑا
عزیر Uzair تعاون کرنا
عسار Asar درویشی
عسجد Asjud سونا، جوہر
عصام Isam محفوظ
عصیب Aseeb مضبوط، حمایتی
عصیم Aseem محفوظ
عفیر Afeer خالی، بے آباد
عقبان Uqban عقاب کی جمع
عقبہ Aqabah گھاٹی، آخری
عقیب Aqeeb پچھلا
عقیل Aqeel عقل مند
عکرمہ Ikrama کبوتر
علقمہ Alqamah لقمہ
علم الدین Alamuddeen دین کا جھنڈا
عماد الدین Imaduddeen دین کا ستون
عمران Imran آبادی
عمرو Amr آبادی
عمید Ameed سردار، ذمہ دار
عمیر Umair آباد کرنے والا
عمیس Umais طاقت ور
عمیس Amees طاقت ور
عنان Annaan تیز رفتار
عنان Anan لگام، بادل
عنایت Inayat عطیہ
عون Aon مدد
عویم Uwaim سال
عیاض Iyaz خلیفہ
عیسٰی Isa زندگی والا
عین الاسلام Ainulislam اسلام کا چشمہ

غالب Ghalib طاقتور، غالب
غضنفر Ghuzanfar شیر
غفران Ghufran بخشش
غمام Ghammam بادل
غوشاد Ghaoshad اونچا درخت
غیاض Ghayyaz شیر کی جنگی
غیور Ghayoor غیرت مند
فاخر Fakhir بہت قیمت والا
فاران Faran ایک پہاڑ کا نام
فاروق Farooq حق و باطل میں فرق
فاضل Fazil فضیلت والا
فالق Faliq نکالنے والا، کھولنے والا
فخراج Fakhraj مشہور ہیرا
فراز Faraz بلندی، کھلا
فراس Firas فراست والا
فراس Farras فراست والا
فرحان Farhan خوش
فرزدق Farazdaq آٹے کا پیڑا
فرقان Furqan معجزہ، فرق کرنے والا
فرقد Farqad ستاروں کا مجموعہ
فرید Fareed انمول موتی
فریدون Faridoon موتی
فضل Fazl رحمت، کرم
فضیل Fuzail فضل والا
فھد Fahad چیتا
فہیم Faheem سمجھ دار
فواد Fuad دل
فیاض Fayyaz سخی
فیروز Fairoz کامیاب
فیصل Faisal فیصلہ کرنے والا
فیض Faiz عطیہ، کرم
فیضان Faizan عطیہ، تحفہ
قاسم Qasim تقسیم کرنے والا
قتادہ Qatada منصوبہ، ایک درخت
قتیبہ Tutaibah پلان، مشہور سپہ سالار
قدامہ Quddama پیش، آگے
قدامہ Qudama پیشوا
قذافی Qazzafi جنگل کا باشندہ
قسیم Qaseem حصہ دار، تقسیم کرنے والا
قطب الدین Qutbuddeen دین کا محور
قعقاع Qaqa اسلحہ کی جھنکار
قمر Qamar چاند
قنوان Qinwan جوڑا
قیس Qais اندازہ
قیم Qayyim صحیح، قائم
کاشف Kashif کھولنے والا
کاظم Kazim برداشت کرنے والا
کامران Kamran کامیاب
کامن Kamin عام، پوشیدہ
کبیر Kabir بڑا
کثیب Kaseeb ٹیلہ
کحیل Kaheel سرمئی آنکھ والا
کرز Kurz ذہین، شریف
کریب Kuraib گنے کی پوری، مشکل زدہ
کشاف Kashaaf کھولنے والا
کعب Kab اونچائی
کفایت Kafayat کافی
کفل Kifl حصہ
کلیم Kalim کلام کرنے والا
کلیم اللہ Kaleemullah اللہ سے بات کرنے والا
کوکب Kokab ستارہ
کیہان Kaihan جہان
گل بار Gulbar پھول برسانے والا
گل ریز Gulrez پھول بکھیرنے والا
گل زار Gulzar باغ
گل زیب Gulzeb خوبصورت پھول
گل فام Gulfam پھول کی نسل
گوہر Gohar موتی
لئیق Lyq قابل، لائق
لبیب Labeeb لائق
لبید Labeed کثیر، زیادہ
لبیق Labeeq دانا
لطف اللہ Lutfullah اللہ کی مہربانی
لقمان Luqman دانا، تجربہ کار
لوط Lut دلی محبت
لیاقت Liaqat قابلیت
لیث Lais شیر
ماجد Majid بزرگ
مالک Malik آقا
مامون Mamoon محفوظ
مامون Mamun محفوظ
مبارک Mubarak بابرکت
مبشر Mubashir خوشخبری دینے والا
مبشر Mubashir خوش خبری دینے والا
مبین Mubeen واضح
متین Matin مضبوط
مثنّی Musanna ملا ہوا
مجتبٰی Mujtaba چنا ہوا
مجدد Mujaddid تجدید کرنے والا
محبوب Mahboob پسندیدہ
محتشم Muhtashim شان و شوکت والا
محسن Mushin احسان کرنے والا
محصن Muhsin پاک باز
محصن Muhsan پاک باز
محمد Muhammad تعریف کیا ہوا۔
محمود Mahmud تعریف کیا گیا
محمود Mahmud تعریف کیا گیا
محیص Mahis پناہ گاہ
محیصہ Muhayyisa تعاون کرنے والا
مخدوم Makhdoom قابل خدمت
مدثر Mudassir چادر اوڑھنے والا
مذیب Muzeeb پگھلانے والا
مرتضٰی Murtaza پسندیدہ
مرثد Marsad معزز، ترتیب شدہ
مرجان Marjan قیمتی پتھر
مرداس Mirdas پتھر
مرشد Murshid راہ نما
مرصد Marsad گھات
مرغوب Marghoob پسندیدہ
مروان Marwan سخت چٹان
مزمل Muzzammil کپڑا اوڑھنے والا
مساور Musavir تیز، پر جذبہ
مستحاب Mustahaab مقبول
مستحسن Mustahsan اچھا
مستطاب Mustatab عمدہ، مبارک
مستنصر Mustansir مدد حاصل کرنے والا
مسطح Mistah فصیح، سطح
مسعود Masood سعادت مند
مسکین Miskeen عاجز، انکساری اختیار کرنے والا
مسیّب Musayyab جاری، تارک
مشاہد Mushahid دیکھنے والا
مشرف Mushrif نگران
مشرف Musharraf مقبول
مصباح Misbah چراغ
مصدق Musaddiq تصدیق کرنے والا
مصطفٰی Mustafa چنا ہوا
مصعب Musab دشوار
مطیب Mutayyib پاکیزہ
مطیع اللہ Muteeullah اللہ تعالٰی کا فرمانبردار
مظفر Muzaffar کامیاب
مظہر Mazhar نمایاں
معاذ Muaz پناہ یافتہ
معاویہ Muawia چلّانے والا
معتّب Muattib ڈانٹنے والا
معتصم Mutasim مضبوطی سے پکڑنے والا
معراج Miraj سیڑھی، بلندی
معظم Muazzim عظیم
معین Mueen مدد گار
مغیرہ Mughirah لوٹنے والا، حملہ آور
مقبول Maqbool پسندیدہ، معروف
مقداد Midad توڑنے کا آلہ
مقصود Maqsood مطلوب، مقصد
مقیم Muqim قائم رہنے والا، ہمیشہ
مکتفی Muktafi کافی، پورا
مکتوم Maktoom چھپا ہوا
مکحول Makhool سرمئی آنکھوں والا
مکنون Maknun چھپا ہوا
ملیل Maleel اکتایا ہوا
منتقٰی Muntaqa منتخب
منذر Munzir ڈرانے والا
منشا Mansha چاہت، اٹھنا
منصور Mansur مدد کیا ہوا
منصور Mansur مدد یافتہ
منضود Manzud تہہ بہ تہہ، بالترتیب
منظور Manzoor قبول شدہ
منکدر Munkadir تیز رفتار، گدلا
منھاج Minhaj لائحہ عمل، طریقہ کار
منور Munawwar روشن
منیب Munib رجوع کرنے والا
منیر Munir روشن
منیع Manee محفوظ
منیق Maneeq بڑا
مھران Mihran خوبصورت
مھیمن Muhaimin محافظ، نگران
مہدی Mahdiy ہدایت یافتہ
مہذب Muhazzab تہذیب والا
مہیر Maheer چاند
موسٰی Musa پانی سے نکالا ہوا
میمون Maimoon متبرک، برکت والا
نابغہ Nabigha فصیح و بلیغ
ناصح Nasih خیر خواہ، نصیحت کرنے والا
ناصر Nasir مددگار
نبیع Nabee شان والا
نثار Nisar قربان
نجم Najam تارا، نرم پودا
نجیب Najeeb لائق، بہادر
ندیم Nadeem ساتھی
نذیر Nazir ڈرانے والا
نصر Nasr مدد
نصر اللہ Nasrulla اللہ کی مدد
نصیر Naseer مددگار
نعمان Numan سرخ پھول، نعمت والا
نعیم Nuaim نعمت والا
نقاش Naqqash نقش و نگار بنانے والا
نقی Naqiy صاف، پاک
نقیب Naqeeb سردار
نمر Namar چیتا
نمیر Numair صاف، چیتا
نہال Nahhal خوش حال، تازہ
نوازش Nawazish مہربانی
نواس Nawas پر سکون مقام
نواس Nawwas پرسکون مقام
نوح Nuh آرام، بلند
نور Noor روشنی
نورس Naoras نیا، تازہ
نوید Naveed خوش خبری
نویر Naveer روشنی والا
نیر Nayyar روشن
ہارون Haroon سردار، سالار، قوی
ہاشم Hashim سخی، توڑنے والا
ہشام Hashaam بہت سخی
ہلال Hilal چاند
ہمام Hammam کر گزرنے والا
ہمایوں Hamayun مبارک، سلطان
ہناد Hannad جماعت، اجتماع
ہنید Hunaid جماعت
ہود Hood توبہ کرنے والا
ہیثم Haisam شیر
واثق Wasiq اعتماد کرنے والا
وارث Waris حصہ دار
واصف Wasif صفت کرنے والا
واصل Wasil ملانے والا
واقد Waqid روشن کرنے والا
وثیق Waseeq پختہ
وثیل Waseel مضبوط
وجیہ Wajeeh روشن، خوبصورت
وحید Waheed یکتا، اکیلا
وسیم Waseem چاندی، خوبصورت
وشیق Washeeq قابل اعتماد، مضبوط
وفیق Wafeeq توفیق والا
وقار Waqar عزت، جاہ و جلال
وقاص Waqqas جنگجو، توڑنے والا
وکیع Wakee مستحکم، مضبوط
ولید Waleed پیارا بچہ
ولید Waleed پیارہ بچہ
وھّاج Wahhaj روشن
یاسر Yasir آسان
یاسین Yasin سورت کا نام
یامین Yameen برکت و قوت
یحیٰی Yahya زندہ رہنے والا
یسع Yasa فراخ، کشادہ
یعسوب Yasoob قوم کا سردار
یعقوب Yaqub پیچھے آنے والا
یقظان Yaqzan بیدار، ہوشیار
یمان Yaman مبارک
یوسف Yusuf حسین، پاک باز

یوشع Yusha چڑھائی و بلندی
یونس Yunus مانوس۔۔۔۔

لڑکوں کے نام اور مطلب

آدم Adam گندمی
آصف Asif ایک درخت کا نام
آفاق Afaq آسمانی کنارے
آفتاب Aftab سورج
ابان Aban واضح، ظاہر
ابتسام Ibtisam مسکرا نا
ابتھاج Ibtihaj خوشی
ابراز Abraz نیک
ابراھیم Ibrahim خادم، قوموں کا باپ
ابراھیم Ibrahim خادم
ابصار Absar بصیرت، دانائی
ابو ذر Abu Zarr پھیلانا، بکھیرنا
ابو ھریرہ Abu Huraira بلی کے بچے والا
ابیض Abyaz سفید
اتحاف Ittihaf تحفہ دینا
اثرم Asram توڑنا
اثیر Aseer بلند
اجلال Ijlal بزرگ ہونا
اجمد Ajmad لازم، ٹھہرنا
اجمل Ajmal بہت خوبصورت
احتشام Ihtisham شان و شوکت
احسان Ihsan نیکی کرنا
احسان الٰہی Ihsan Ilahi اللہ کا احسان
احسن Ahsan بہت اچھا، عمدہ
احمد Ahmad زیادہ تعریف والا
احوص Ahwas محتاط، رفو کرنا
ادریس Idrees پڑھا ہوا
ادلال Idlal ناز و نخرہ کرنا
ادھم Adham سیاہ
اربد Arbad اقامت، ابر آلود
ارتسام Irtisam نقش و نگار بنانا
ارتضٰی Irtaza پسندیدہ
ارجمند Arjumand قیمتی، پیارا
ارسلان Arsalan غلام، شیر
ارشاد Irshad راہنمائی
ارشد Arshad ہدایت یافتہ
ارقم Arqam تحریر، نشان والا
ارمغان Armaghan تحفہ، نذر
اریب Areeb عقل مند، عالم
ازرق Azraq نیلا
ازھر Azhar روشن
اسامہ Usama شیر، بلند
اسحاق Ishaq ہنسنے والا
اسد Asad شیر
اسرار Israr پوشیدہ، رازداری
اسعد Asad سعادت مند، خوش بخت
اسفند Asfand خدا کی قدرت
اسلم Aslim سلامت
اسماعیل Ismail پکار
اسمر Asmar کہانی گو
اسید Usaid چھوٹا شیر
اسیم Aseem بلند
اشتیاق Ishtiaq شوق
اشراق Ishraq طلوع آفتاب کا وقت
اشرف Ashraf اعلیٰ، شریف
اشعث Ashas بکھرا ہوا
اشعر Ashar معلومات رکھنے والا، سمجھدار
اشفاق Ishfaq مہربانی کرنا
اشھب Ashhab سفید، چمکدار
اصغر Asghar چھوٹا
اصیل Aseel شام
اطہر Athar بہت پاک، صاف ستھرا
اظفر Azfar نہایت کامیاب
اظھر Azhar نمایاں
اعتزاز Etizaz عزیز، خوبی والا ہونا
اعتصام Etisam مضبوطی سے پکڑنا
اعجاز Ejaz خوبی، کمال
اعظم Azam بہت بڑا
افتخار Iftikhar فخر
افراز Ifraz نمایاں کرنا، باہر نکالنا، بلند کرنا
افروز Afroz تابناک
افضال Afzaal مہربانی کرنا
افنان Afnan شاخیں
اقبال Iqbal متوجہ ہونا، اعتراف
اقرع Aqra کھٹکھٹانے والا، بہادر
اقمر Aqmar زیادہ روشن
اکرام Ikram مہربانی کرنا
اکرم Akram عزت دار، محترم
اکمال Ikmaal تکمیل، مکمل کرنا
اکمل Akmal مکمل
التمش Altamish فوج کا سردار
الطاف Altaf مہربانیاں
القاسم Alqasim تقسیم کرنے والا
الماس Ilmas ہیرا
الیاس Ilyas قائم و دائم
امتثال Imtisal اطاعت
امتنان Imtinan مشکور ہونا
امتیاز Imtiaz فرق، الگ
امین Amin امانت دار
امین Ameen امانت دار
انبساط Inbisat خوشی
انتسام Intisam خوشبو لگانا
انتصاب Intisab کھڑا کرنا، گاڑنا
انصر Ansar مدد کرنے والا
انضمام الحق Inzimamulhaq سچائی کا ملاپ، حق کا ادغام
انظار Inzar منظر، نظریں
انفاس Anfas سانس، نفیس چیزیں
انوار Anwar روشنیاں
انیس Unees پیارا
انیس Anees پیارا
انیف Aneef اچھوتا
انیل Aneel حاصل کرنا
اوج Aoj بلندی، اونچائی
اویس Uwais بھیڑیا
ایّاز Ayyaz مسلم جرنیل محمود غزنوی کا غلام
ایثار Isar قربانی، ترجیح
ایوب Ayub رجوع کرنے والا
بابر Babur شیر
بازغ baazigh روشن
بازل Bazil جوان
باسط Basit وسیع
باسق Basiq اونچا، بلند
باقر Baqir بڑا عالم
بخت Bakht نصیب، قسمت
بختیار Bakhtyar خوش بخت، اچھی قسمت والا
بدر الزمان Badruzzaman معروف، زمانے کا چاند
بدیع Badee بنانے والا
براء Bara بری، آزاد
برھان Burhan روشن دلیل
بسام Bassam کثرت سے مسکرانے والا
بشارت Basharat خوش خبری
بشیر Bashir بشارت دینے والا
بشیر Bashir بشارت دینے والا
بکیر Bukair نیا، انوکھا
بہاؤ الدین Bahauddeen دین کی روشنی
بہرام Bahram ایک ستارہ
تابش Tabish چمک
تاثیر Taseer اثر، نتیجہ، نشان
تاجدین Tajdeen دین کا تاج
تجمّل Tajammul زینت اختیار کرنا
تحسین Tahseen تعریف کرنا
تشریق Tashreeq چمکنا
تصدق Tasadduq قربان ہونا
تقیّ Taqi پرہیز گار
تمیم Tameem ارادہ کرنا، مضبوط، کامل
تنویر Tanveer روشن کرنا
تنویل Tanveel عطیہ دینا
توصیف Tauseef خوبی، بیان کرنا
توفیق Tofeeq موافقت
توقیر Tauqeer عزت کرنا، قوت دینا
ثاقب Saqib روشن
ثعلبہ Salabah لومڑی
ثقلین Saqalain جن و انسان، دو جہان
ثمال Samal کار گزار
ثمامہ Sumama اصلاح
ثمر Samar پھل
ثمین Sameen قیمتی
ثناء اللہ Sanaullah اللہ کی تعریف
ثوران Sauran جوش
جابر Jabir غالب، پر کرنے والا
جاحظ Jahiz بڑی اور ابھری آنکھ
جاذب Jazib پرکشش
جار اللہ Jarullah اللہ کی پناہ لینے والا
جازل Jazil خوش و خرم
جالب Jalib حاصل کرنے والا
جاوید Javaid قائم، ہمیشہ
جبران Muslih مصلح
جبیر Jubair غالب، پر کرنا
جبیر Jubair پر کرنے والا، غالب
جریر Jarir کھینچنے والا
جسیم Jaseem وزنی جسم والا
جلال Jalal شان، دبدبہ
جلیب Jaleeb ہانکنے والا
جلید Jaleed قوی، بہادر
جمال Jamal حسن، خوبصورتی
جمان Juman موتی
جمیل Jamil حسین، خوبصورت
جندب Jundub مکڑی کی ایک قسم
جنید Junaid چھوٹا لشکر
جہانگیر Jahangir زمانے پر چھا جانے والا
جہاں زیب Jahanzaib زمانے کی خوبصورتی
جواد Jawad سخی
جواد Jawwad سخی
جودت Jaudat عمدگی، بہتری
جویر Jaweer کھینچنے والا
حاتم Hatim لازم، ضروری
حارث Haris زمین درست کرنے والا، محنتی
حازم Hazim محتاط
حاطب Hatib ایندھن جمع کرنے والا
حافد Hafid دوست
حامد Hamid تعریف کرنے والا
حبیب Habib محبوب
حذافہ Huzafa سہولت
حذیفہ Huzaifa آسانی و آرام
حر Hur آزاد
حریث Hurais زمین سنوارنے والا
حریش Huraish گینڈا
حزام Hizam احتیاط
حسام Husam تلوار
حسامہ Husama تلوار چلانے والا ہاتھ
حسّان Hassaan خوبصورت
حسان Hisan خوبصورت
حسنین Hasnain حسن و حسین
حسیب Hasib حساب لینے والا
حسیل Husail تیز رفتار
حصیب Haseeb کنکریاں مارنے والا، اڑانے والا
حضیر Huzair شہری
حفص Hafs شیر، گھر
حفیظ Hafeez محافظ، نگران
حکیم Hakeem حکمت والا
حمّاد Hammad تعریف کرنے والا
حماس Himas محافظ، بہادر
حمدان Hamdan تعریف والا
حمزہ Hamza شیر
حمود Hamood تعریف والا
حمید Hameed تعریف والا
حمیر Humair سرخ
حمیز Hameez دانا، عقل مند
حمیس Hamees بہادر
حمیل Hameel ضامن، بوجھ اٹھانے والا
حنان Hannan مشفق
حنبل Hanbal قوی، قوت والا
حنیف Hanif موّحد، علیحدہ
حیدر Haidar شیر، بہادر
خاطف Khatif چھیننے والا
خالد Khalid ہمیشہ
خالد Khalid ہمیشہ
خاور Khawar مشرق
خبّاب Khabbab بلند، تیز رفتار
خبیب Khubaib بلند، اونچا
خذیمہ Khuzaima ترتیب دینا
خرم Khurram خوش
خریم Khuraim خوش، ہلکا پھلکا
خشام Khusham شیر
خضر Khizar سرسبز
خطیب Khatib بات کرنے والا
خلاد Khallad سدا
خلاس Khilas بہادر
خلید Khaleed ہمیشہ
خلیس Khalees بہادر
خلیق Khaleeq اخلاق والا
خلیل Khalil دوست، ولی
خلیل Khalil دوست، ولی
خنسان Khansan چھپنے والا
خنیس Khunis چھپنے والا
خورشید Khurshid سورج، آفتاب
خیرون Khairoon بہتر
داؤد Daud عزیز دوست
داشاب Dashab عطاء، بخشش
دانش Danish عقل، شعور
دانیال Daniyal پیغمبر کا نام
داہیم Daheem مرصع تاج
دحیہ Dihya فوج کا سربراہ
دران Durran موتی
درید Duraid ایک جانور
درید Duraid اختتام، ایک جانور کا نام
دلاور Dilawar بہادر
ذاہیل Zaheel غائب، پگھلنا
ذبیح Zabeeh ذبح ہونے والا
ذکاء Zaka ذہانت
ذکوان Zakwan روشن
ذکی Zakiy ذہین
ذہیب Zuhaib سونے کا ٹکرا
ذوالفقار Zulfiqar مہروں والی تلوار
ذوالقرنین Zulqarnain دو حکومتوں والا
ذوالکفل Zulkifl ضامن
راحیل Raheel مسافر
راسخ Rasikh مضبوط، ماہر
راشد Rashid ہدایت یافتہ
راغب Raghib مائل
رافع Raafe اٹھانے والا
رامش Ramish آرام و خوشی
رامین Rameen تیر انداز، محب
رباب Rubab ایک قسم کا ساز
ربیط Rabeet رابطہ، حکیم
ربیع Rabee بہادر
ربیعی Rabiee باغ والا، بہار والا
رحیض Raheez دھلا ہوا
رحیق Rahiq جنت میں ایک شراب کا نام
رزین Razeen مقیم، رہائش، پختہ
رساول Rasawal کھیر کی قسم
رسیم Rasim نقش بنانے والا، تحریر کرنے والا
رشید Rasheed شریف، ہدایت یافتہ
رشید Rasheed ہدایت یافتہ
رشید Rasheed شریف، بھلا مانس
رضوان Rizwan رضا، جنت کے دربان کا نام
رضی Razi پسندیدہ
رعمیس Ramees مصر کا بادشاہ
رفیع Rafi اونچا، بلند
رفیق Rafiq ساتھی، دوست
رقی Raqi ترقی، چڑھنا
رقیب Raqib نگران
رقیم Raqeem تحریر، کتاب
رقیم Raqeem تحریر، تختی
رمضان Ramazan اسلامی کیلنڈر کا مہینہ
رمیز Rameez تیز تلوار
رہواز Rahwaz خوش رفتار
رواحہ Rawaha سرور
روح الامین Ruhul Amin پاک روح
رومان Ruman وسط، درمیان
رویفع Ruwaifa بلند، شریف
ریاض Riaz باغیچے
ریحان Raihan خوشبو، نیاز بو
زؤیب Zuaib چلنا، نکلنا
زاھر Zahir چمکیلا
زاہد Zahid متقی، پرہیز گار
زاہیر Zaaheer کھلا ہوا پھول
زبرج Zibrij آرائش
زبیر Zubair شیر، محرر
زخرف Zukhruf مزین، آراستہ
زرعہ Zurah کھیتی باڑی، بیج بونا
زرناب Zarnab خالص سونا
زعیم Zaeem ذمہ دار
زکریا Zakariya بھرنا، پر کرنا
زکی Zaki پاک و صاف
زمر Zumar گروہ
زمرد Zamurrad قیمتی پتھر
زمعہ Zamah دبدبہ
زمیر Zameer خوبصورت
زمیل Zameel ساتھی، دوست
زہاد Zahhad نہایت خوددار
زہید Zuhaid زاہد، پرہیز گار
زہیر Zuhair شگوفہ
زیب Zeb حسن، زینت
زید Zaid زائد
زیدون Zaidoon زائد، اضافہ
زیرک Zeerak ہوشیار
زین Zain زینت
سائق Saiq قائد
ساجد Sajid سجدہ کرنے والا
سادات Sadat سردار، آل رسول
سالک Salik چلنے والا، اختیار کرنے والا
سالم Salim صحیح
سامر Samir کہانی گو
سبحان Subhan پاک
سبطین Sibtain نسل، دو پوتے
سجاول Sajawal سنوارا ہوا
سحاب Sahaab بادل
سحبان Sahban کھینچنے والا
سحیم Suhaim برسنے والا
سدید Sadid درست، مضبوط
سدیس Sudais چھٹا، لڑکپن
سراج Siraj چراغ
سراقہ Suraqa چھپی چیز
سرحان Sirhan شیر، بھیڑیا
سرمد Sarmad ہمیشہ
سروپ Suroop خوبصورتی
سرور Sarwar سردار
سعود Saood سعادت مند، بلند
سعید Saeed خوش بخت
سلامت Salamat محفوظ
سلسبیل Salsabil جنت کا چشمہ
سلطان Sultan بادشاہ، دلیل
سلکان Silkan مرتب
سلمان Salamat سلامت
سلیط Saleet اچھی نسل
سلیک Sulaik راہ گیر
سلیل Saleel بے نیام تلوار
سلیم Saleem سلامت، محفوظ
سلیم Saleem سلامت، محفوظ
سلیمان Sulaiman زینہ، سلامتی
سمّاک Sammak مچھلی فروش
سمران Samraan قصہ گو
سمسام Samsaam تلوار
سمید Sameed سفید میدہ
سمیر Sameer قصہ گو
سمیط Sameet موتی کی لڑی
سنان Sinan نیزے کا بھالا
سندان Sindan بہادر
سہیل Suhail آسان، روشن ستارہ
سہیم Saheem شریک، ساتھی
سیرین Sireen قائد، راہنما
سیف Saif تلوار
سیماب Simab چاندی
شارق Shariq طلوع ہونے والا
شازب Shazib تربیت یافتہ
شاکر Shakir قدر دان، شکر کرنے والا
شاھد Shahid گواہ، دیکھنے والا
شاھد Shahid گواہ
شاہ زیب Shahzeb شاہی حسن
شاہین Shaheen باز
شبرمہ Shubruma عطیہ، شیر کا بچہ
شبیب Shabeeb روشن، جوان
شبیر Shabbeer نیک، خوبصورت
شجاع Shuja بہادر
شرافت Sharafat بزرگی
شرید Shareed الگ تھلگ
شریع Shurai وضاحت کرنے والا
شریق Shareeq ظاہر، خوبصورت
شعیب Shuaib حصہ، جمع و تفریق
شفقت Shafqat مہربانی
شفیع Shafee سفارش کرنے والا
شفیع Shafee شفاعت کرنے والا
شفیق Shafeeq مہربان
شکیب Shakeeb صبر کرنے والا
شکیل Shakeel خوبصورت
شمّاس Shammaas خادم، روشن، چمکیلا
شمشاد Shamshad ایک درخت
شملید Shamleed خوشنما پھول
شمیر Shameer تیز رفتار، کوشش
شھاب Shihab شعلہ، گرم تارہ
شہیم Shaheem سمجھ دار
شیث Shees کثرت
شیراز Shiraz سخت، فوجی
شیرون Shairoon شیر
صائب Saaib درست
صابر Sabir صبر کرنے والا
صادق Sadiq سچا، راست گو
صادقین Sadiqeen سچے
صالح Salih نیک
صبحان Sabhan خوبصورت
صبغۃ اللہ Sibghatulla اللہ کا رنگ
صبیح Sabeeh صبح، روشن
صداقت Sadaqat سچائی
صدام Saddam ٹکرانے والا
صدیق Siddiq دوست
صدیق Siddeeq سچا
صدیق Sadeeq دوست
صغیر Saghir چھوٹا
صفدر Safdar بہادر، منتخب
صفران Safran سریلی آواز والی، زرد
صفوان Safwan صاف چٹان
صفی Safi منتخب
صلدم Saldam شیر
صمصام Samsaam تیز تلوار
صھیب Suhaib سرخ، سیاہی مائل
صولت Saolat رعب، ہیبت
ضحّاک Zahhak ہنسنے والا
ضرّار Zarrar صابر، دشمن کیلئے مضر
ضرغام Zargham قوت والا شیر
ضریس Zarees چیر پھاڑ کرنے والا
ضمّاد Zammaad معالج، ایک دوا
ضماد Zimad معالج
ضمام Zimam ملنا
ضمیر Zumair پوشیدہ
ضمیر Zameer چھپا، مخفی
ضیاء Zia روشنی
ضیغم Zaigham شیر
طارف Tarif عمدہ، تازہ
طارق Tariq چمکنے والا، روشن تارہ
طالب Talib طلب کرنے والا
طاہر Tahir پاک، صاف
طریر Tareeq خوبصورت
طریف Tareef عمدہ، کنارہ کش
طفیل Tufail پیارا بچہ، ذریعہ
طلال Talaal خوبصورت
طلیق Taleeq ہنس مکھ
طیب Tayyib پاک، اچھا
ظافر Zafir کامیاب
ظریف Zareef خوش طبع
ظفار Zaffaar نہایت کامیاب
ظفر Zafar کامیابی
ظفیر Zafeer کامیاب
ظہور Zahoor نمایاں، نمودار
ظہیر Zaheer مدد گار، پشت پناہی کرنے والا
عائذ Aiz پناہ لینے والا
عابد Abid عبادت کرنے والا
عاتف Atif کاٹنے والا
عادل Adil انصاف کرنے والا
عازب Azib الگ
عاشر Ashir دسواں
عاصف Asif تند و تیز
عاصم Asim بچانے والا
عاصم Asim بچانے والا
عاطر Atir خوشبو دار
عاطف Atif مہربان
عاقب Aqib آخری
عاقب Aqib آخری
عاقل Aqil عقل والا
عاکف Akif پابند
عامر Amir آباد کرنے والا
عبّاد Abbad عبادت گزار
عبد الاعلٰی Abdul Ala سب سے اونچی ذات والے کا بندہ
عبد الباقی Abdul Baqi سدا رہنے والے کا بندہ
عبد البصیر Abdul Basir ہمہ وقت دیکھنے والے کا بندہ
عبد التواب Abdut Tawwab توبہ قبول کرنے والے کا بندہ
عبد الجبار Abdul Jabbar زبردست ذات والے کا بندہ
عبد الجلیل Abdul Jalil جلالت، بزرگی والے کا بندہ
عبد الحسیب Abdul Hasib حساب لینے والے کا بندہ
عبد الحفیظ Abdul Hafeez حفاظت کرنے والے کا بندہ
عبد الحکم Abdul Hakam فیصلہ کرنے والے کا بندہ
عبد الحکیم Abdul Hakeem حکمت والے کا بندہ
عبد الحلیم Abdul Halim بردبار ذات والے کا بندہ
عبد الحمید Abdul Hameed تعریف والے کا بندہ
عبد الحنان Abdul Hannan مہربانی کرنے والے کا بندہ
عبد الحیی Abdul Hay ہمیشہ زندہ رہنے والے کا بندہ
عبد الخالق Abdul Khaliq پیدا کرنے والے کا بندہ
عبد الخبیر Abdul Khabir خبردار رہنے والے کا بندہ
عبد الدیان Abdud Dayyan بدلہ دینے والے کا بندہ
عبد الرؤوف Abdur Rauf شفقت کرنے والے کا بندہ
عبد الرب Abdur Rabb پالنے والے کا بندہ
عبد الرحمان Abdur Rahman رحم کرنے والے کا بندہ
عبد الرحیم Abdur Rahim رحم کرنے والے کا بندہ
عبد الرزاق Abdur Razzaq رزق دینے والے کا بندہ
عبد الرشید Abdur Rasheed راہنمائی کرنے والے کا بندہ
عبد الرقیب Abdur Raqib خیال رکھنے والے کا بندہ
عبد السبحان Abdus Subhan پاک ذات کا بندہ
عبد الستیر Abdus Sittir چھپانے والے کا بندہ
عبد السلام Abdus Salam سلامتی والے کا بندہ
عبد السمیع Abdus Sami سننے والے کا بندہ
عبد الشکور Abdush Shakur قدر دان کا بندہ
عبد الصبور Abdus Sabur صابر ذات والے کا بندہ
عبد الصمد Abdus Samad بے نیاز کا بندہ
عبد العزیز Abdul Aziz غالب ذات کا بندہ
عبد العظیم Abdul Azeem بڑائی والے کا بندہ
عبد العلیم Abdul Aleem علم والے کا بندہ
عبد الغالب Abdul Ghalib غلبے والے کا بندہ
عبد الغفار Abdul Ghaffar بہت بخشنے والے کا بندہ
عبد الغفور Abdul Ghafur معاف کرنے والے کا بندہ
عبد الغنی Abdul Ghani بے حاجت ذات کا بندہ
عبد الفتّاح Abdul Fattah کھولنے والے کا بندہ
عبد القابض Abdul Qabiz قابض ذات کا بندہ
عبد القادر Abdul Qadir قدرت والے کا بندہ
عبد القدوس Abdul Quddoos پاک ذات کا بندہ
عبد القدیر Abdul Qadeer قدرت رکھنے والے کا بندہ
عبد القوی Abdul Qawi قوت والے کا بندہ
عبد القیّوم Abdul Qayyum قائم رہنے والے کا بندہ
عبد الکریم Abdul Karim کرم کرنے والے کا بندہ
عبد الکفیل Abdul Kafil کفالت کرنے والے کا بندہ
عبد اللطیف Abdul Latif مہربان ذات کا بندہ
عبد اللہ Abdullah اللہ کا بندہ
عبد اللہ Abdullah اللہ کا بندہ
عبد المؤمن Abdul Mumin امن دینے والے کا بندہ
عبد الماجد Abdul Majid بزرگ ذات کا بندہ
عبد المالک Abdul Malik مالک کا بندہ
عبد المتین Abdul Matin مضبوط ذات کا بندہ
عبد المجیب Abdul Mujib قبول کرنے والے کا بندہ
عبد المجید Abdul Majeed بزرگ ذات کا بندہ
عبد المصور Abdul Musawwir صورت بنانے والے کا بندہ
عبد المعید Abdul Mueed پناہ دینے والے کا بندہ
عبد المقتدر Abdul Muqtadir اقتدار والے کا بندہ
عبد المقیت Abdul Muqit روزی دینے والے کا بندہ
عبد الملک Abdul Malik مالک، بادشاہ کا بندہ
عبد المنان Abdul Mannan احسان کرنے والے کا بندہ
عبد المنعم Abdul Munim انعام کرنے والے کا بندہ
عبد المھیمن Abdul Muhaiman محافظ، نگہبان کا بندہ
عبد النصیر Abdun Naseer مددگار ذات کا بندہ
عبد الھادی Abdul Hadi ہدایت دینے والے کا بندہ
عبد الواجد Abdul Wajid حاصل کرنے والے کا بندہ
عبد الوارث Abdul Waris وارث بننے والے کا بندہ
عبد الوحید Abdul Waheed واحد ذات والے کا بندہ
عبد الودود Abdul Wadud محبت کرنے والے کا بندہ
عبد الوکیل Abdul Wakil کار ساز کا بندہ
عبد الولی Abdul Wali دوست بننے والی ذات کا بندہ
عبد الوھّاب Abdul Wahhab عطاء کرنے والے کا بندہ
عبدان Abdan عبادت گزار
عبید Ubaid عاجز بندہ
عبید اللہ Ubaidulla اللہ کا عاجز بندہ
عبیر Abeer ایک خوشبو، عبور
عتبان Itban ڈانٹنا
عتیق Ateeq آزاد
عتیل Ateel پیاسا
عجلان Ajlan جلد باز
عداس Adas نگران
عدن Adan جنت کا نام
عدنان Adnan ہمیشہ رہنے والا
عدی Adi بڑھنا
عدیل Adeel منصف
عرباض Irbaz مضبوط
عرفان Irfan معرفت والا
عروہ Urwah کڑا
عزیر Uzair تعاون کرنا
عسار Asar درویشی
عسجد Asjud سونا، جوہر
عصام Isam محفوظ
عصیب Aseeb مضبوط، حمایتی
عصیم Aseem محفوظ
عفیر Afeer خالی، بے آباد
عقبان Uqban عقاب کی جمع
عقبہ Aqabah گھاٹی، آخری
عقیب Aqeeb پچھلا
عقیل Aqeel عقل مند
عکرمہ Ikrama کبوتر
علقمہ Alqamah لقمہ
علم الدین Alamuddeen دین کا جھنڈا
عماد الدین Imaduddeen دین کا ستون
عمران Imran آبادی
عمرو Amr آبادی
عمید Ameed سردار، ذمہ دار
عمیر Umair آباد کرنے والا
عمیس Umais طاقت ور
عمیس Amees طاقت ور
عنان Annaan تیز رفتار
عنان Anan لگام، بادل
عنایت Inayat عطیہ
عون Aon مدد
عویم Uwaim سال
عیاض Iyaz خلیفہ
عیسٰی Isa زندگی والا
عین الاسلام Ainulislam اسلام کا چشمہ

غالب Ghalib طاقتور، غالب
غضنفر Ghuzanfar شیر
غفران Ghufran بخشش
غمام Ghammam بادل
غوشاد Ghaoshad اونچا درخت
غیاض Ghayyaz شیر کی جنگی
غیور Ghayoor غیرت مند
فاخر Fakhir بہت قیمت والا
فاران Faran ایک پہاڑ کا نام
فاروق Farooq حق و باطل میں فرق
فاضل Fazil فضیلت والا
فالق Faliq نکالنے والا، کھولنے والا
فخراج Fakhraj مشہور ہیرا
فراز Faraz بلندی، کھلا
فراس Firas فراست والا
فراس Farras فراست والا
فرحان Farhan خوش
فرزدق Farazdaq آٹے کا پیڑا
فرقان Furqan معجزہ، فرق کرنے والا
فرقد Farqad ستاروں کا مجموعہ
فرید Fareed انمول موتی
فریدون Faridoon موتی
فضل Fazl رحمت، کرم
فضیل Fuzail فضل والا
فھد Fahad چیتا
فہیم Faheem سمجھ دار
فواد Fuad دل
فیاض Fayyaz سخی
فیروز Fairoz کامیاب
فیصل Faisal فیصلہ کرنے والا
فیض Faiz عطیہ، کرم
فیضان Faizan عطیہ، تحفہ
قاسم Qasim تقسیم کرنے والا
قتادہ Qatada منصوبہ، ایک درخت
قتیبہ Tutaibah پلان، مشہور سپہ سالار
قدامہ Quddama پیش، آگے
قدامہ Qudama پیشوا
قذافی Qazzafi جنگل کا باشندہ
قسیم Qaseem حصہ دار، تقسیم کرنے والا
قطب الدین Qutbuddeen دین کا محور
قعقاع Qaqa اسلحہ کی جھنکار
قمر Qamar چاند
قنوان Qinwan جوڑا
قیس Qais اندازہ
قیم Qayyim صحیح، قائم
کاشف Kashif کھولنے والا
کاظم Kazim برداشت کرنے والا
کامران Kamran کامیاب
کامن Kamin عام، پوشیدہ
کبیر Kabir بڑا
کثیب Kaseeb ٹیلہ
کحیل Kaheel سرمئی آنکھ والا
کرز Kurz ذہین، شریف
کریب Kuraib گنے کی پوری، مشکل زدہ
کشاف Kashaaf کھولنے والا
کعب Kab اونچائی
کفایت Kafayat کافی
کفل Kifl حصہ
کلیم Kalim کلام کرنے والا
کلیم اللہ Kaleemullah اللہ سے بات کرنے والا
کوکب Kokab ستارہ
کیہان Kaihan جہان
گل بار Gulbar پھول برسانے والا
گل ریز Gulrez پھول بکھیرنے والا
گل زار Gulzar باغ
گل زیب Gulzeb خوبصورت پھول
گل فام Gulfam پھول کی نسل
گوہر Gohar موتی
لئیق Lyq قابل، لائق
لبیب Labeeb لائق
لبید Labeed کثیر، زیادہ
لبیق Labeeq دانا
لطف اللہ Lutfullah اللہ کی مہربانی
لقمان Luqman دانا، تجربہ کار
لوط Lut دلی محبت
لیاقت Liaqat قابلیت
لیث Lais شیر
ماجد Majid بزرگ
مالک Malik آقا
مامون Mamoon محفوظ
مامون Mamun محفوظ
مبارک Mubarak بابرکت
مبشر Mubashir خوشخبری دینے والا
مبشر Mubashir خوش خبری دینے والا
مبین Mubeen واضح
متین Matin مضبوط
مثنّی Musanna ملا ہوا
مجتبٰی Mujtaba چنا ہوا
مجدد Mujaddid تجدید کرنے والا
محبوب Mahboob پسندیدہ
محتشم Muhtashim شان و شوکت والا
محسن Mushin احسان کرنے والا
محصن Muhsin پاک باز
محصن Muhsan پاک باز
محمد Muhammad تعریف کیا ہوا۔
محمود Mahmud تعریف کیا گیا
محمود Mahmud تعریف کیا گیا
محیص Mahis پناہ گاہ
محیصہ Muhayyisa تعاون کرنے والا
مخدوم Makhdoom قابل خدمت
مدثر Mudassir چادر اوڑھنے والا
مذیب Muzeeb پگھلانے والا
مرتضٰی Murtaza پسندیدہ
مرثد Marsad معزز، ترتیب شدہ
مرجان Marjan قیمتی پتھر
مرداس Mirdas پتھر
مرشد Murshid راہ نما
مرصد Marsad گھات
مرغوب Marghoob پسندیدہ
مروان Marwan سخت چٹان
مزمل Muzzammil کپڑا اوڑھنے والا
مساور Musavir تیز، پر جذبہ
مستحاب Mustahaab مقبول
مستحسن Mustahsan اچھا
مستطاب Mustatab عمدہ، مبارک
مستنصر Mustansir مدد حاصل کرنے والا
مسطح Mistah فصیح، سطح
مسعود Masood سعادت مند
مسکین Miskeen عاجز، انکساری اختیار کرنے والا
مسیّب Musayyab جاری، تارک
مشاہد Mushahid دیکھنے والا
مشرف Mushrif نگران
مشرف Musharraf مقبول
مصباح Misbah چراغ
مصدق Musaddiq تصدیق کرنے والا
مصطفٰی Mustafa چنا ہوا
مصعب Musab دشوار
مطیب Mutayyib پاکیزہ
مطیع اللہ Muteeullah اللہ تعالٰی کا فرمانبردار
مظفر Muzaffar کامیاب
مظہر Mazhar نمایاں
معاذ Muaz پناہ یافتہ
معاویہ Muawia چلّانے والا
معتّب Muattib ڈانٹنے والا
معتصم Mutasim مضبوطی سے پکڑنے والا
معراج Miraj سیڑھی، بلندی
معظم Muazzim عظیم
معین Mueen مدد گار
مغیرہ Mughirah لوٹنے والا، حملہ آور
مقبول Maqbool پسندیدہ، معروف
مقداد Midad توڑنے کا آلہ
مقصود Maqsood مطلوب، مقصد
مقیم Muqim قائم رہنے والا، ہمیشہ
مکتفی Muktafi کافی، پورا
مکتوم Maktoom چھپا ہوا
مکحول Makhool سرمئی آنکھوں والا
مکنون Maknun چھپا ہوا
ملیل Maleel اکتایا ہوا
منتقٰی Muntaqa منتخب
منذر Munzir ڈرانے والا
منشا Mansha چاہت، اٹھنا
منصور Mansur مدد کیا ہوا
منصور Mansur مدد یافتہ
منضود Manzud تہہ بہ تہہ، بالترتیب
منظور Manzoor قبول شدہ
منکدر Munkadir تیز رفتار، گدلا
منھاج Minhaj لائحہ عمل، طریقہ کار
منور Munawwar روشن
منیب Munib رجوع کرنے والا
منیر Munir روشن
منیع Manee محفوظ
منیق Maneeq بڑا
مھران Mihran خوبصورت
مھیمن Muhaimin محافظ، نگران
مہدی Mahdiy ہدایت یافتہ
مہذب Muhazzab تہذیب والا
مہیر Maheer چاند
موسٰی Musa پانی سے نکالا ہوا
میمون Maimoon متبرک، برکت والا
نابغہ Nabigha فصیح و بلیغ
ناصح Nasih خیر خواہ، نصیحت کرنے والا
ناصر Nasir مددگار
نبیع Nabee شان والا
نثار Nisar قربان
نجم Najam تارا، نرم پودا
نجیب Najeeb لائق، بہادر
ندیم Nadeem ساتھی
نذیر Nazir ڈرانے والا
نصر Nasr مدد
نصر اللہ Nasrulla اللہ کی مدد
نصیر Naseer مددگار
نعمان Numan سرخ پھول، نعمت والا
نعیم Nuaim نعمت والا
نقاش Naqqash نقش و نگار بنانے والا
نقی Naqiy صاف، پاک
نقیب Naqeeb سردار
نمر Namar چیتا
نمیر Numair صاف، چیتا
نہال Nahhal خوش حال، تازہ
نوازش Nawazish مہربانی
نواس Nawas پر سکون مقام
نواس Nawwas پرسکون مقام
نوح Nuh آرام، بلند
نور Noor روشنی
نورس Naoras نیا، تازہ
نوید Naveed خوش خبری
نویر Naveer روشنی والا
نیر Nayyar روشن
ہارون Haroon سردار، سالار، قوی
ہاشم Hashim سخی، توڑنے والا
ہشام Hashaam بہت سخی
ہلال Hilal چاند
ہمام Hammam کر گزرنے والا
ہمایوں Hamayun مبارک، سلطان
ہناد Hannad جماعت، اجتماع
ہنید Hunaid جماعت
ہود Hood توبہ کرنے والا
ہیثم Haisam شیر
واثق Wasiq اعتماد کرنے والا
وارث Waris حصہ دار
واصف Wasif صفت کرنے والا
واصل Wasil ملانے والا
واقد Waqid روشن کرنے والا
وثیق Waseeq پختہ
وثیل Waseel مضبوط
وجیہ Wajeeh روشن، خوبصورت
وحید Waheed یکتا، اکیلا
وسیم Waseem چاندی، خوبصورت
وشیق Washeeq قابل اعتماد، مضبوط
وفیق Wafeeq توفیق والا
وقار Waqar عزت، جاہ و جلال
وقاص Waqqas جنگجو، توڑنے والا
وکیع Wakee مستحکم، مضبوط
ولید Waleed پیارا بچہ
ولید Waleed پیارہ بچہ
وھّاج Wahhaj روشن
یاسر Yasir آسان
یاسین Yasin سورت کا نام
یامین Yameen برکت و قوت
یحیٰی Yahya زندہ رہنے والا
یسع Yasa فراخ، کشادہ
یعسوب Yasoob قوم کا سردار
یعقوب Yaqub پیچھے آنے والا
یقظان Yaqzan بیدار، ہوشیار
یمان Yaman مبارک
یوسف Yusuf حسین، پاک باز

یوشع Yusha چڑھائی و بلندی
یونس Yunus مانوس۔۔۔۔

Videos (show all)

چھتر پلین ٹریفک جام۔۔۔۔۔۔
بہت ہی اچھی ویڈیو پسند آئے تو شیئر ضرور کریں. ..
ماشاءاللہ بہت ہی خوبصورت آوازیں.....

Location

Telephone

Address


Hazara
Mansehra
54000

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Other Mansehra travel agencies (show all)
Âdem Tepesi Âdem Tepesi
Mansehra

Almobeenuniontravels Almobeenuniontravels
Near Pakhwal Chowk, Opposite Abdullah Motors, Madina Market, Shahrah E Resham
Mansehra, 21300

Vision Air  International Student & Emigration Vision Air International Student & Emigration
Raka Poshi Plaza
Mansehra, 21310

We provide best & reliable counsultancy in Pakistan and help the students intending to study in Europe & schengun countries.

Sonya village  torghar Sonya village torghar
Darband. Sonya Village Madakhail Torghar
Mansehra

THE OFFICIAL PAGE FOR SONYA VILLAGE FOR PICTURES, VIDEOS, NEWS' AND PEOPLES ETC....!!!

Beauti Of Keri Nawazabad Beauti Of Keri Nawazabad
Nawazabad
Mansehra

look deep into nature, and then you will understand every thing beter ALBERT EINSTINE

Hamza one  tours rent a car Hamza one tours rent a car
Near One Stop Cash And Carry(opposite To Foji Foundation Hospital)
Mansehra

You can visit all our Pakistan � if u want to visit any place in Pakistan contact us on these number 03115633056,03005633056

Apna Mansehra Apna Mansehra
Hazara
Mansehra, 75600

Incredible Kaghan Incredible Kaghan
District Mansehra
Mansehra, 21300

#Look #Deep #in #the #Nature, #then #you #will #understand #everything #better.........

Tanoli Ke Humsafar Tanoli Ke Humsafar
Mansehra, 21300

Plz Subscribe my YouTube channel. 1) tanoli k humsafar. http://www.youtube.com/c/TANOLIKHUMSAFAR ...... 2) travel with tanoli http://www.youtube.com/c/travelwithtanoli .......... 3) tanoli travel and food

Sarhad Travels Sarhad Travels
Khyber Plaza, Opp: FBR Office, Near Passport Office, Lari Adda Mansehra.
Mansehra

We say come to us we will show you how to travel around the world, we are specialist at um-rah and Hajj and offers you special packages.

MALAK AL TAQWA Travel & Tours - IATA MALAK AL TAQWA Travel & Tours - IATA
Office # 101, Khyber Plaza Near Passport Office Lari Adda
Mansehra, 21300

Professional and satisfactory Services provided by highly skilled staff in the following areas, (Online & Onsite) * UMRA-HAJJ PACKAGES * TICKETING ( ALL AIRLINES) * VISIT VISAS ( Around the Globe) And A-Lot More to Offer.

Naran Kaghan Valley Naran Kaghan Valley
Mansehra City
Mansehra, 05815

Naran is a medium sized town in upper Kaghan Valley in Mansehra District of Khyber Pakhtunkhwa province of the Pakistan